استاندار اصفهان بر لزوم اطلاع رسانی درست به فناوران و نوآوران برای شرکت در پنجمین جشنواره علم تا عمل تاکید کرد و گفت: این افراد باید با حضور در این جشنواره ؛ ایده ها و فعالیت های خود را به منصه ی ظهور گذارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه ی برنامه ریزی برای حضور موفق در پنجمین جشنواره ی علم تا عمل که با حضور معاون توسعه ی مدیریت و منابع انسانی استانداری، مدير كل دفتر آموزش و پژوهش و مدیران شهرک علمی و تحقیقاتی و شهرکهاي صنعتی، برگزار شد، بر لزوم حضور شرکت های دانش بنیان موفق در این جشنواره تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: هرچه بستر برای فعالیت شرکت های دانش بنیان فراهم گردد، تاثیرگذاری بیشتری خواهند داشت.

استاندار اصفهان به تشریح اهداف برگزاری این جشنواره پرداخت و گفت: در این نمایشگاه ؛ آن دسته از دستاوردهای فناورانه و فناوری های صنعت سازایرانی و محصولات دانش بنیان به بازارسازی مناسب، اشتغالزایی کمک می کنند.

زرگرپور با بیان اینکه قرار است جشنواره علم تا عمل با شعار "تبلور صنعت ساز ایرانی" آغاز به کار نماید، اظهار داشت: این جشنواره در دوبخش رقابت طرح های منتخب و نمایشگاهی برای معرفی محصولات خواهد بود.

وي اضافه کرد: در جشنواره علم تا عمل، بیشتر واحدهای فناوری که با توسعه محصول، ثروت سازی از دانش فنی و علم را با یک رونق بیشتری دنبال کنند، به عرضه ی محصولات خود می پردازند.

استاندار اصفهان این جشنواره را جلوه ای از فناوری های ایرانی عنوان کرد و اظهار داشت: ماحصل تلاش شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناوری در تحقق اقتصاد دانش بنیان ، در این جشنواره به نمایش گذاشته می شود.

رسول زرگرپور ارج نهادن به جايگاه رفيع پژوهش و پژوهشگران، مخترعان، فناوران و نوآوران برتر در عرصه ملي و شناسايي و معرفي طرح هاي فناورانه برتر در زمينه هاي مختلف علمي،‌فناوري و صنعتي را از اهداف این جشنواره عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت شرکت ها ، نهادها و بویژه پارکهای علم و فناوری ، بنیاد نخبگان استفاده کرد، عنوان نمود: باید طرح های با کیفیت مناسب و فناوری های رقابتی صنعت ساز ايراني شناسایی و استفاده از پتانسیل های بالای آن ها به این جشنواره فراخوانده شوند.

مدیر ارشد استان بر لزوم فراهم آوردن زمينه هاي لازم جهت توسعه و تعميق همكاري علمي و فناوري بين مراكز علمي،‌صنعتي و فناوري استان تاکید کرد و افزود: نهادهای استفاده کننده از فناوری و سرمایه گذاران باید با حضور در این نمایشگاه، از این طرح های برای توسعه و تبدیل ایده به ثروت بهره مند شوند.

استاندار اصفهان بر نحوه ی اطلاع رسانی درست به فناوران و نوآوران برای شرکت در این جشنواره تاکید کرد و گفت: این افراد باید با حضور در این جشنواره ؛ ایده ها و فعالیت های خود را به منصه ی ظهور گذارند.

گفتنی است جشنواره ی علم تا عمل از تاریخ 3 تا 7 اسفند ماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.