یک مستندساز جشنواره عمار را به خاطر سوژه‌های و موضوعات جالب و خاص از دیگر جشنواره‌ها متمایز دانست.

امیر حسین خلیلی سفیر مستند ساز سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: سوژه‌های جشنواره عمار مسئله مردم و جامعه است که متاسفانه در جشنواره‌های دیگر دیده نمی‌شود؛ امیدوارم با سیاستگذاری مناسب موضوعات سازماندهی شود.

وی افزود: از نظر من اگر مسئولان جشنواره عمار کمی سخت‌گیرانه‌تر به فیلمها نگاه کنند  فیلمهایی حضور پیدا می‌کنند که از نظر کیفی درجه بهتری دارند.

خلیلی سفیر با بیان اینکه فیلم‌های حاضر در جشنواره عمار از سوژه‌های خوبی برخوردارند، عنوان کرد: موضوعات آثار مسئله مردم و کشور است؛ خوشبختانه عمار با این سوژه‌های خوب و مهم از سایر جشنواره‌ها متمایز شده است.

این مستندساز بیان کرد: "نازیسم" یک اثر 15 دقیقه‌ای، در مبحث اقتصاد مقاومتی و نقد درون گفتمانی است و در بخش مسابقه حضور دارد.

وی همچنین عنوان کرد: داستان راجع به مسئله‌ای کلان است که به صورت یک مصداق مطرح شده است؛ با یاداوری مسئله پیشرفت همراه با عدالت که توسط مقام معظم رهبری مطرح شد مصداق معکوس این ماجرا بررسی می‌شود و این اثر در تقبیح پیشرفت بدون عدالت است.

این مستند ساز با اشاره به موضوعات فیلم اظهار داشت: مستند یک مزرعه را در روستای "نازی" در شهرستان خمین نشان می‌دهد که به دلیل برداشت‌های بی‌رویه از منابع آب و آب‌های زیرزمینی روستا دچار خشکی می‌شود و تبعات آن دامن اهالی و روستا را می‌گیرد.

خلیلی سفیر خاطرنشان کرد: این مزرعه که نامش "آفرینش" است برعکس نام خود موجب از بین رفتن حیات می‌شود و نام مستند نیز از نام این روستا گرفته شده است.


انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار