چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست اسفند ماه سالجاری برگزار خواهد شد و در آن 15 واحد صنعتی پاک استان و دو سازمان مردم نهاد زیست محیطی از استان زنجان حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان از حضور 15 واحد صنعتی و دو سازمان مردم نهاد زیست محیطی استان در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست خبر داد گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از 2 الی 5 اسفندماه سالجاری با شعار " اقتصاد سبز - اقتصاد مقاومتی " در محل نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد .

محمد پور افزود : کارشناسان اداره کل و شهرستانهای تابعه در طی دو ماه گذشته از واحد های صنعتی استان که شرایط شرکت در نمایشگاه محیط زیست را دارا بوده اند بازدید و پس از بررسی تعدادی از واحدهای صنعتی به عنوان نمایندگان واحدهای صنعتی پاک استان برگزیده شدند.

وی ادامه داد :واحد های صنعتی پاک که در زمینه رعایت شاخص های زیست محیطی از جمله: مدیریت آب، تصفیه پساب و مدیریت پسماندها و کنترل خروجی هوا، پیاده سازی نظام مدیریت سبز، استفاده از فن آوری های نو و اصلاح الگوی مصرف اقدامات خوب و موثری انجام داده باشند شناسایی و پس از بازدید های متعدد جهت شرکت در این نمایشگاه انتخاب شده اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان اضافه کرد : در این نمایشگاه شرکت کنندگان اقدامات شاخص زیست محیطی خود را به نمایش گذاشته و خدمات لازم در زمینه رعایت ضوابط زیست محیطی به بازدیدکنندگان ارائه خواهند کرد.

محمد پور ضمن تشکر از واحدهای صنعتی که در زمینه حفاظت از محیط زیست اقدامات موثری انجام داده اند از شرکت های خدماتی که در زمینه ارائه خدمات زیست محیطی در راستای حفاظت از محیط زیست قابلیت ارائه خدمات به واحدهای صنعتی را دارا باشند جهت حضور در این نمایشگاه دعوت کردند.

وی خاطر نشان کرد :شرکت های خدماتی جهت حضور در نمایشگاه و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان مراجعه و یا باشماره تلفن 33554001 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: زنجان ، محیط زیست ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.