اختلافات رئیس هیات کبدی استان خراسان رضوی با مربی تیم سر کل کبدی به اخراج این مربی ختم شد در حالی که طرفین اظهارات ضد و نقیضی دارند و هریک دیگری را مقصر می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اختلافات مرتضی شهیدی مربی تیم ملی سرکل کبدی با محسن برغمدی ریئس هیات کبدی استان خراسان رضوی منجر به برکناری مربی تیم ملی سرکل کبدی ازتیم ملی شد.

این در حالی است که مشکلات این دو نفر در سطح باشگاهی بوده و هیچ ارتباطی به مسائل ملی نداشته و اگر هم داشته باشد فدراسیون باید در این باره تصمیم گیری کند نه رئیس هیات کبدی و همه این موضوعات در حالی است که کبدی ازنظر نتایج روند روبه رشدی دارد.

***محسن برغمدی : نمی‌توانم بازیکنان را به مربی‌ای که مشکل اخلاقی دارد بسپارم

محسن برغمدی رئیس هیات کبدی استان خراسان رضوی در خصوص اخراج مرتضی شهیدی مربی تیم سرکل کبدی گفت: مشکل اخلاقی و نداشتن روحیه ورزشکاری دلیل اصلی اخراج شهیدی است.

وی ادامه داد: مرتضی شهیدی به دلیل مشکلات اخلاقی و تهمت‌هایی که به هیات استان خراسان رضوی و فدراسیون کبدی وارد کرد اخراج شد.

رئیس هیات کبدی خراسان رضوی افزود: شهیدی از لحاظ اخلاقی مشکل دارد تا جایی که این مربی خودش اجازه داده که زمان تمرین بانوان وارد سالن شود و ما این مساله را به اطلاع کمیته انظباطی رسانده‌ایم تا پیگیری کنند. من چگونه می‌توانم بازیکنان را به دست مربی‌ای که مشکل اخلاقی دارد بسپارم؟

برغمدی در ادامه بیان کرد: از دیگر دلایلی که باعث شد با مرتضی شهیدی همکاری نکنیم تهمت‌هایی بود که به هیات کبدی خراسان و فدراسیون وارد کرد.

وی تصریح کرد: شهیدی با رسانه‌ها مصاحبه کرده و ادعا داشته زمانی که به اردو اعزام شدیم هیات هزینه‌ای پرداخت نکرد در صورتی که وظیفه هیات نیست هزینه اردو پرداخت کند اما با این حال من با مقصودلو رئیس فدراسیون صحبت کردم و ایشان گفتند تمام هزینه‌های رفت‌وآمد و خوراک بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم.

برغمدی ادامه داد: مرتضی شهیدی برای 2 روز باشگاهی در تهران فاکتوری آورد که براساس آن پنج روز وسیله نقلیه در اختیارشان بوده در حالی که مسابقات 2 روز بیشتر طول نکشید ومن باز هم با رئیس فدراسیون تماس گرفتم و مقصودلو گفت: ما خودمان وسیله نقلیه برای تیم سرکل کبدی خراسان رضوی تهیه کردیم و شهیدی وسیله‌ای نگرفته چه طور امکان دارد وقتی ما وسیله نقلیه دراختیار تیم قرار داده‌ایم مربی تیم دوباره وسیله نقلیه تهیه کند؟

رئیس هیات کبدی شهر مشهد در ادامه اظهار داشت: ما از تیم سرکل کبدی حمایت‌های زیادی کرده‌ایم اما شهیدی در مصاحبه‌ای گفت: به ما تایم تمرین نداده‌اند. سرکل ورزشی است که در فضای باز انجام می‌شود و ما طبق رایزنی‌‌هایی که با رئیس تربیت بدنی مشهد ومعاون فرهنگی شهرداری انجام دادیم زمین چمن پارک ملت مشهد را در اختیار این تیم قرار دادیم که تمرین کنند و حتی هیات کبدی خراسان رضوی نامه ارسال کرد پس چگونه مرتضی شهیدی می‌گوید ما ما زمین تمرین در اختیارشان قرار ندادیم.

برغمدی افزود: اگر به تیم سرکل تایم تمرینی نداده‌ایم پس این تیم چگونه تمرین کرد باید حتما عکس بگیریم از تمرین تیم؟ ما بابت این دروغ‌ها و مشکلات نامه‌ای برای ابلاغ کرده‌ایم و منتظر پیگیری مسئولان هستیم.

محسن برغمدی ادامه داد: من با سوتار مربی تیم ملی سرکل کبدی محبت‌هایی زیادی انجام دادم که شهیدی وارد تیم ملی شد و اکنون اینگونه جواب زحماتم را می‌گیرم.

مرتضی شهیدی برای خوب جلوه دادن خودش این مصاحبه‌ها را انجام داده اما من از حمایت‌هایی که از تیم سرکل کردم هیچ حرفی نزدم حرفی نزدم زیرا یا نباید کاری می‌کردم یا اکنون که انجام دادم نباید منتی برای کسی داشته باشم.

برغمدی افزود: مرتضی شهیدی حتی نزد سجادی رفته است و گفته ما لباسی برای تیم سرکل تهیه نکرده‌ایم در صورتی که اینگونه نیست و من حدود 600 هزار تومان برای لباس تیم هزینه کردیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این مربی همین رفتار را با هیات قبلی نیز انجام داد نامه‌ای به فدراسیون و کمیته انظباطی داده‌ایم.

*** مرتضی شهیدی: برغمدی هزینه‌ای کرده باشد، هرچه پول گرفته‌ام باز می‌گردانم

مرتضی شهیدی تیم ملی سرکل کبدی کشورمان گفت: در مدت یک سال و نیمی که برغمدی ریاست هیات کبدی خراسان رضوی را به عهده گرفته هیچ کمکی انجام نداده و هیچ هزینه‌ای برای تیم نکرده است.

مربی تیم سرکل کبدی  افزود: محسن برغمدی هیچ هزینه‌ای تاکنون نکرده و ما در مشهد خانه کبدی داریم و حتی این سالن را هم در اختیار ما قرار ندادند و به رشته‌های غیر ورزشی مانند جلسات NA دادند. آیا ما که ملی پوش هستیم حق نداریم از خانه کبدی استفاده کنیم؟

شهیدی در پاسخ به این سوال که آیا تیم‌های سرکل کبدی نباید در فضای باز تمرین کنند گفت: خانه کبدی مشهد سالن بزرگی دارد و ما می‌توانیم در آنجا تمرین کنیم. گاهی اوقات با توجه به هوای سرد نمی‌توانیم در فضای باز تمرین کنیم اگر هم بخواهیم این کار را بکنیم حتی فضای باز هم در اختیار ما قرار نداده‌اند.

وی در خصوص اینکه هیأت کبدی استان خراسان رضوی زمین چمن پارک ملت مشهد را در اختیار تیم سرکل کبدی قرار داده گفت: هیأت فقط نامه داد و تمام اقدامات و کارهای اداری را خودم انجام دادم اگر برغمدی مسئول پارک ملت را شناخت من حرفم را پس می‌گیرم.

مرتضی شهیدی در مورد گفته‌های برغمدی که تمام هزینه‌ها را پرداخت کرده اظهار داشت: صحبت‌های برغمدی صحت ندارد اگر هیأت یک ریال پرداخت کرده باشد من هرچه پول تا الان گرفته‌ام برمی‌گردانم. ولی پور معاون تربیت بدنی خراسان رضوی از تمام مسائل اطلاع دارد.

وی ادامه داد: من حتی زمان مسابقات تهران نزد ولی پور رفتم و درخواست کمک مالی کردم که ایشان گفتند هزینه کنید تربیت بدنی بعدا پرداخت می‌کند و من با هزینه شخصی خودم وسیله نقلیه گرفتم و هزینه‌های راه هم خودم پرداخت کردم.

مربی تیم ملی سرکل کبدی درباره فاکتور وسیله نقلیه گفت: مسابقات 2 روز انجام شد اما ما روز قبل از مسابقات عازم تهران شدیم و روز بعد از مسابقات هم برگشتیم که روی هم پنج روز طول کشید اما این آقا از این مسائل اطلاع ندارد. تیم شهرداری تبریز حامی مالی داشت و هزینه‌ها را پرداخت می‌کرد اما ما حامی مالی نداشتیم و از جیب خودم تمام هزینه را پرداخت کردم.

شهیدی در ادامه بیان کرد: بعد از مسابقات هم به هیأت رفتم و برغمدی گفت ما پولی نداریم که بدهیم بنابراین به تربیت بدنی رفتم و ولی پور گفت نمی‌توانی به صورت مستقیم به شما پول بدهیم باید به حساب هیأت پول را واریز کنیم و هیأت به شما پرداخت کند که تربیت بدنی همین کار را انجام داد بنابراین هیأت و برغمدی به ما پولی پرداخت نکرده بلکه ما از تربیت بدنی هزینه‌ها را گرفته‌ایم.

سرمربی تیم ملی سرکل کبدی در خصوص صحبت‌های محسن برغمدی در مورد مشکلات اخلاقی وی گفت: فدراسیون وجود دارد؛ من 13 سال است که با تیم ملی همکاری می‌کنم اگر کوچکترین بی اخلاقی از من مشاهده کردند من قبول می‌کنم.

مرتضی شهیدی در مورد حضورش در تمرین بانوان اظهار داشت: تمرین ما ساعت 14 الی 15 و 30 دقیقه و تمرین بانوان ساعت 16 الی 18 بود و من به بازیکنان گفتم حتی طوری از سالن خارج شوند که با بانوان برخوردی نداشته باشند اما زمانی که ما در حال تمرین بودیم رشتی نایب رئیس بانوان هیأت کبدی استان خراسان رضوی باتعدادی از بازیکنان وارد سالن شدند و این در حالی بود که هنوز ساعت تمرین ما پایان نیافته بود و من به ایشان این مسأله را اعلام کردم اما گفتند هر وقت بخواهیم به سالن می‌آییم زیرا سالن در اختیار ما است.

وی در جواب گفته‌های محسن برغمدی که عنوان کرده بود من شهیدی را به تیم ملی آوردم بیان کرد: تمام این صحبت‌ها کذب محض است من 10 سال بازیکن تیم ملی بودم آن زمان شما کجا بودید که مرا وارد تیم ملی کنید؟ برغمدی براساس چه مدرکی این صحبت‌ها را انجام می‌دهد؟ محسن برغمدی اولین سال است که رئیس هیأت شده و تنها یک مسابقه را حضور داشته است.

مربی تیم ملی سرکل کبدی در ادامه تصریح کرد: من یک سوال از برغمدی دارم و سوالم این است که در بازی‌های آسیایی اینچئون چه سمتی داشتید؟ فدراسیون در هر بازی آسیایی 3 نفر از رئیس هیأت‌ها را هم اعزام می‌کند که این بار هم برغمدی جزوشان بود اما هیچ سمتی نداشت. علی رغم این مسأله محسن برغمدی بنری چاپ کرد "اعزام به مسابقات آسیایی با سمت کادر اجرایی"

شهیدی افزود: در اینچئون برغمدی در دهکده بازی‌ها نبود و فقط زمان مسابقات به عنوان تماشاچی می‌آمد و حضور می‌یافت بنابراین برای من جالب است که سمت کادر اجرایی را به خود اختصاص داده است.

شهیدی بیان کرد: از طوسی بنیانگذار کبدی در ایران سوال کنید که آیا من مشکل اخلاقی دارم؟  به همین دلیل رفتارها و کارهای محسن برغمدی هیچ یک از پیشکسوتان و قدیمی‌های کبدی با وی همکاری نمی‌کند.

مرتضی شهیدی مربی تیم ملی سرکل خاطرنشان کرد: جالب است زمانی که ما از مسابقات جهانی سرکل هندوستان به ایران برگشتیم برغمدی به استقبال مان نیامد. ما 6 ملی پوش داشتیم اما برغمدی حتی اطلاع نداشته که ما به مسابقات جهانی اعزام شده‌ایم با این وجود وی چگونه می‌تواند بگوید از تیم سرکل حمایت کرده است. تمام صحبت‌های برغمدی کذب است و من آن را قبول ندارم امیدوارم با حمایت فدراسیون هرچه زودتر این مسأله پیگیری شود و مشکلاتمان تمام شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کبدی ، اخلاقی ، اختلافات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار