سرمربی تیم واترپلو فولاد ماهان سپاهان اصفهان گفت: بعد از بازی با امیدیه در هفته گذشته تمرینات را بدون استراحت آغاز و دنبال کردیم چون نتیجه این مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار است.

بهمن کیانی والا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به تداخل زمانی امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها با مسابقات لیگ ما در طول این هفته سه بازیکن را در تمرین نداشتیم، البته آنها طبق برنامه‌ای که برایشان تنظیم کرده بودیم در شهرهای خودشان به طور غیر متمرکز تمرین می‌کردند و از امروز با آمدن به اصفهان تمرینات تیمی را به طور متمرکز دنبال کردیم.

وی گفت: در این هفته تمریناتمان فشرده و سطح بالا بود و روی برنامه‌های سرعتی بیشتر کار کردیم خوشبختانه بازیکنان از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار مطلوبی است و آماده کسب دومین برد در دور برگشت هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بازی در گچساران به خاطر حضور تماشاگران خوب و پرشور بسیار سخت است و باید تمام تمرکزمان را روی شکست حریف و استفاده از نقاط ضعف آنها بگذاریم برنامه ریزی لیگ به گونه‌ای بوده است که ما سه بازی پایانی نیم فصل دوم را باید خارج از خانه انجام دهیم و این کارمان را سخت‌تر می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار