رئیس سندیکا صنایع کنسروسازی گفت: به هر حال هم اکنون هم اعلام می‌کنیم که از الحاق به وزارت جهاد کشاورزی رضایت نداریم و هنوز پرونده‌ها و ارتباطات با وزارت صنعت، معدن و تجارت است و به صورت محدود به وزارت جهاد کشاورزی مرتبط می‌شود.

احمد آزادمرد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: جلسه‌ای که در خصوص طرح انتزاع در وزارت صنعت،‌معدن و تجارت با حضور گروهی از نمایندگان تشکل‌ها و بزرگان صنعت غذا تشکیل شد مشکلات نیز عنوان گشت.

رئیس سندیکا صنایع کنسروسازی افزود: نمایندگان دولت از طرح انتزاع در زمان رسیدگی در مجلس، از آن دفاع نکرده بودند و از طرفی نماینده صنایع تبدیلی به کمیسیون‌های مربوطه دعوت نشده بودند از این رو برای این بخش کاملا روشن نبود که طراحان "طرح انتزاع" چه کسانی بودند و چه هدفی را برای تصویب آن دنبال می‌کردند؟

وی تصریح کرد: ما اگر ماشین آلات یا وسیله دیگری را بخواهیم وارد کنیم باید از وزارت صنعت، معدن و تجارت استعلام کنیم پس ما به طورکلی از وزارت صنعت جدا نشده‌ایم ولی این مصوبه انجام شده و چیزی که به تایید شورای نگهبان رسیده، لازم‌الاجرا است و اگر بخواهیم این مسئله به طور کلی ملغی شود راهی جز تصویب مجدد مجلس ندارد.

آزادمرد ادامه داد: به هر حال هم اکنون هم اعلام می‌کنیم که از الحاق به وزارت جهاد کشاورزی رضایت نداریم.

رئیس سندیکا صنایع کنسروسازی اظهار داشت: صنایع تبدیلی نیاز به حمایت دارند و قبل از هر چیز نیاز است که تسهیلات خوبی به این بخش از صنعت در نظر گرفته شود و امیدواریم آمادگی‌های وزارت جهاد هر چه زودتر به مرحله اجرا درآید تا صاحبان صنایع تبدلی از الحاق، چندان نگرانی نداشته باشند.

وی تاکید کرد: ولی به هرحال هنوز پرونده‌ها و ارتباطات با وزارت صنعت، معدن و تجارت است و به صورت محدود به وزارت جهاد کشاورزی مرتبط می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار