دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در اصل حمایت‌ دولت آمریکا شامل حال کشور‌هایی می‌شود که سیاست‌های یک‌طرفه این کشور را پیگیری کنند و هر کشور که همراستا با منافع آنان نباشد به مقابله با آن می‌پردازند.

"علی پهلوان "در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه آمریکا رفتار چندگانه‌ای برای مقابله با کشورهای مختلف از خود بروز می‌دهد، اظهارداشت: در اصل حمایت‌ دولت آمریکا شامل حال کشور‌هایی می‌شود که سیاست‌های یک‌طرفه این کشور را پیگیری کنند و هر کشور که همراستا با منافع آنان نباشد به مقابله با آن می‌پردازند.
 
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اضافه کرد: کشورهایی که می‌خواهند مسئله سوریه از طریق سیاسی حل و فصل شود آمریکا با آنان مخالفت می‌کند و این در حالی است که عربستان به عنوان کشور حامی تروریست مورد حمایت آمریکایی‌ها واقع می‌شود.  
 
وی افزود: در مصر هم دیدیم که پس از کودتا آمریکایی‌ها از مبارک حمایت نکردند و پس از مدتی دوباره وی را تبرئه کردند، لذا عدالت آمریکایی یعنی هرکس با منافع آمریکا هم جهت بود حمایت می‌شود و در غیر این صورت سرکوب می‌شود. برای همین کشورهایی که در منطقه حامی سیاست‌های آمریکایی هستند، بزرگترین ظلم را به مردم منطقه می‌کنند. 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: علی ، سلمان ، جامعه ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار