هاشم پور: برگزاری اردوها به نفع بازیکنان و باشگاهها است

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت:اردوهای تیم ملی «ب» فوتبال ساحلی در بهترین شرایط در حال برگزاری است و بازیکنان دعوت شده توانستند زیر نظر کادر فنی توانایی های خود را به معرض نمایش بگذارند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ عباس هاشم پور، مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: چهارمین دوره اردوهای انتخابی تیم ملی «ب»  ساحلی در حال برگزاری است و مرتبا بازیکنان در اردوها محک می خورند و خروجی اش هم این است که توانستیم تیم ملی «ب» را جوان کنیم و این بازیکنان انگیزه بالایی برای حضور در اردوهای آماده سازی دارند. معتقدم برگزاری اردوها علاوه بر اینکه به نفع بازیکنان و باشگاهها است، به پشتوانه و آینده تیم های ملی فوتبال ساحلی نیز کمک می کند.

وی افزود : از این پس اردوهای تیم ملی را مرتبا  برگزار خواهیم کرد و بازیکنان دعوت شده  3 یا 4 روز در اردو بسر خواهند برد تا به آمادگی و هماهنگی کامل برسند. سعی داریم بازیکنانی را که لیاقت و توانایی لازم را داشته باشند به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.

هاشم پور در ادامه با ابراز رضایت از میزبانی شهر بوشهر و تشکر از مسئولین باشگاه پارس جنوبی گفت: وضعیت زمین ، امکانات ، هتل محل اسکان و همچنین وضعیت آب و هوا بسیار عالی بود و امیدوارم در آینده شاهد اردوهای تیم ملی در شهرهای دیگر باشیم.

وی در پایان گفت: بازیکنان جوان و شایسته توسط استعدادیابان شناسایی و به اردوها دعوت خواهند شد و هیچگاه درهای تیم ملی به روی کسی بسته نیست و با زیر نظر گرفتن تمامی مسابقات فوتبال ساحلی کشور از تمام پتانسیل ایران در فوتبال ساحلی بهره ببریم و انشاا... در آینده ای نزدیک شاهد این باشیم که جوانان این مرز وبوم بتوانند جانشینان شایسته ای برای بازیکنان اصلی تیم ملی فوتبال ساحلی  کشورمان باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: مربی ، تیم ، فوتبال ، اردو ، ساحلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار