در پی فعاليت غيرمجاز برخی از اشخاص و شركت‌ها در امر بيمه‌گری، بيمه مركزی جمهوری اسلامی ايران در قالب اطلاعيه‌ای نسبت به فعاليت اين دسته از فعالان غيرمجاز، هشدار داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی در پي فعاليت غيرمجاز برخي از اشخاص و شركت ها در امر بيمه گري و دخالت آنان در فرايند آموزش و تربيت نيروي متخصص بيمه اي اعم از بازارياب، كارمند و ... ، بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران در قالب اطلاعيه اي نسبت به فعاليت اين دسته از فعالان غيرمجاز، هشدار داد.

متن اطلاعيه به اين شرح است:

به اطلاع هموطنان عزيز مي رساند طبق گزارش هاي موجود اشخاصي بدون دريافت مجوز از بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران با عناوين جعلي نظير "شركت خدمات بيمه اي صنعت و معدن" (كه اخيراً به صورت غيرمجاز در استان بوشهر تاسيس شده است) به تاسيس دفتر بيمه اي اقدام كرده اند و با دريافت وجه از افراد جوياي كار  و برگزاري آزمون جهت جذب كارمند(بازارياب) فعاليت مي كنند.

بيمه مركزي ضمن محفوظ دانستن حق شكايت و اقدام قانوني عليه اين قبيل متخلفان،  به شهروندان عزيز توصيه مي كند آخرين اخبار، اطلاعات و مسائل مرتبط با امر بيمه و بيمه گري را از مجاري رسمي نظير پرتال بيمه مركزي و سايت اصلي شركت هاي بيمه اي دريافت كنند تا در دام اين سودجويان نيفتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بیمه ، مرکزی ، هشدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار