شهردار منطقه دو تهران گفت: به منظور تامین پوشش حمل و نقل عمومی در محله خرم رودی و جهت رفاه حال ساکنین، این معاونت اقدام به تغییر مسیر خط میدان صنعت-دانشگاه شریف در مسیر رفت کرد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عابد ملکی ،شهردار منطقه دو تهران با اشاره به تامین پوشش حمل ونقل عمومی گفت: خط  یاد شده پس از عبور از بزرگراه یادگار امام (ره) از مسیر شمال به جنوب وارد  بلوار خرم رودی شده و پس از عبور از خیابان ابراهیمی و خیابان آرش  با تامین سه ایستگاه مجددا وارد  بزرگراه یادگار امام (ره) شده و به مسیر خود ادامه خواهد داد.
 
وی همچنین با اشاره به دوربین های ثبت سرعت افزود: از نصب و راه اندازی سه عدد دوربین ثبت سرعت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران خبر داد.
 
شهردار منطقه دو تهران تصریح کرد: به منظور کنترل سرعت خودروهای عبوری از مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران و ارتقا ایمنی تردد در این معبر، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه اقدام به نصب و راه اندازی سه دستگاه دوربین ثبت سرعت کرده است.
 
ملکی در پایان گفت: اصلاحات هندسی و ترافیکی نیز به تناوب در سطح منطقه انجام شده تا روانی تردد در حمل و نقل های منطقه ای صورت گیرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: پوشش ، محله ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار