بر اساس گزارشی که اخیرا در یکی از کنفرانسهای علمی هندی‌ها ارائه شده، تأکید شده است که هندی ها 7 هزار سال قبل از هواپیمای قاره پیما استفاده کرده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،العالم: کنفرانسی به نام کنفرانس علمی هند (ISC) هر سال در شهر بمبئی برگزار می شود که محققان هندی آخرین گزارش های خود را در این کنفرانس عرضه می کنند .

خبرگزاری آلمان نوشت: طبق یکی از گزارشهایی که به یکصد و دومین کنفرانس علمی هند ارائه شده است؛ هندی های 7 هزار سال پیش از هواپیماهای قاره پیما و فضانورد سخن گفته اند !
در این گزارش آمده است : هندی های قدیم هفت هزار سال پیش با هواپیماهای قاره پیما پرواز کرده؛ و با ابزارهای جراحی به تشریح جسم انسان پرداخته اند .

کنفرانس علمی هند جلسه ای را با عنوان "علوم قدیمی به زبان سانسکریت " برگزار کرد که اولین جلسه با این موضوع در تاریخ صد و دو سالۀ این کنفرانس بود و گزارش مربوط به هواپیماهای قاره پیما و فضانورد ، تشریح جسم انسان و معماری در هند در 1750 سال قبل از میلاد مسیح در همین جلسه ارائه شد .

روزنامه تایمز آو ایندیا به نقل از آناند بوداس و آمِیا جادهاو که گزارش فوق را تهیه کرده اند ، می نویسد : علم پرواز در زبان سانسکریت در 3 هزار جمله تبیین و تشریح شده است .

بوداس هنگام ارائه گزارش مشترک خود گفت : حکمای هندی در هفت هزار سال پیش اظهاراتی درباره پرواز هواپیماها از کشوری به کشوری دیگر، قاره ای به قاره دیگر و سیاره ای به سیاره دیگر بیان کرده اند .

آشوک نِنِه نیز در گزارش تقدیمی خود به کنفرانس سالانه بمبئی آورده است : هندی های قدیم 20 نوع ابزار برنده و 101 نوع ابزار دیگر را برای عملیات جراحی به کار می بردند.
برچسب ها: هندی ها ، هزاران ، پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار