جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: هزار و 312 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در حوزه هنگ مرزی سراوان واقع در جنوب شرق استان از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سرهنگ پاسدار محمد ملاشاهی افزود : مرزداران هنگ مرزی سراوان در یک عملیات موفقیت آمیز توانستند با اشرافیت اطلاعاتی قاچاقچیان مواد مخدر را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.

وی اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان که ضمن انجام کمین در مسیرهای احتمالی ورود سوداگران مرگ، منطقه را نیز تحت پوشش کامل خود درآوردند شامگاه روز گذشته متوجه ورود خودرو قاچاقچیان به صورت چراغ خاموش به محدوده کمین شدند.

وی گفت: ماموران بلافاصله پس از مشاهده خودرو قاچاقچیان فرمان ایست دادند اما به دلیل بی توجهی قاچاقچیان مسلح به اخطارهای صادره با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی سمت خودرو آنان کردند.

جانشین فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: سوداگران مرگ که پس از ساعاتی درگیری توان مقابله با نیروهای مرزبانی را نداشتند با توجه به تاریکی هوا و نزدیکی به نقطه صفر مرزی، با برجای گذاشتن خودرو و محموله مواد مخدر به عمق کشور پاکستان متواری شدند.

سرهنگ ملاشاهی با تقدیر از همکاری موثر عوامل حفاظت اطلاعات هنگ مرزی سراوان گفت: مرزداران در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا موفق شدند هزار و 312 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط کنند.


انتهای پیام /م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.