مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: قطعه زمینی با مساحت هزار و 500 متر مربع در مشهد مقدس و وقف ورزشی در قوچان با ارزش 80 میلیون تومان در سامانه موقوفات ثبت شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی‌نژاد مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ثبت موقوفات در استان خراسان رضوی اظهار کرد: موقوفه‌ای بنام حضرت زهرا(س) به دست واقف خیراندیش محمود آلانی با ارزش 25 میلیارد ریال و مساحت هزار و 500 متر مربع در بلوار امیریه مشهد مقدس وقف و ثبت شده است.
وی بیان کرد: این موقوفه برای احداث اماکن تجاری منفعتی، فرهنگی مذهبی، قرآنی، مذهبی، پژوهشی درمانی، خیریه‌ای خدماتی، ایجاد اشتغال و ... با اولویت موارد مذکور به تشخیص و صلاح دید واقف وقف شده است.

*ثبت موقوفه ورزشی با ارزش 80 میلیون تومان در قوچان

گنابادی‌نژاد مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی با اشاره به ثبت موقوفات شهرستان قوچان گفت: عباس کردستانی نیکوکار قوچانی سهم الارث خود از منزل پدری‌اش را وقف امور ورزشی شهرستان قوچان با ارزش 80 میلیون تومان کرده است.

وی در پایان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 21 وقف جدید در شهرستان قوچان ثبت شده است که 7 موقوفه از این موقوفات در هفته وقف انجام شده و ارزش وقف‌های سال جاری در شهرستان قوچان نه میلیارد و هشتاد میلیون تومان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بلوار ، امیریه ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار