عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در سال جاری 15 میلیون برگ جریمه صادر شده است که باید در حوزه حمل و نقل ترافیک فرهنگ سازی شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، احمد دنیا مالی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در رابطه با گزارش تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص اجرای طرح خط سفید، اظهار کرد: در بخش ترافیک به فرهنگسازی نیاز داریم، چرا که منافع شهروندان برای آنها اهمیت دارد و نباید تنها با جریمه کردن و اعمال قانون، راهنمایی شوند.

وی با تاکید بر صدور 15 میلیون برگه جریمه در سال 93، که معادل 700 میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: تلفات انسانی نیز به چند صد تن در سال می‌رسد که در حوزه حمل و نقل و ترافیک باید به این مشکلات سامان داد.

دنیا مالی در پایان با اشاره به اجرای خط سفید در حوزه حمل و نقل و ترافیک، تصریح کرد: در بحث خط‌کشی خیابان‌ها مشکلاتی از قبیل سرخوردن خودروها و تلفات انسانی داریم که عمدتا سرخوردن خودروها به علت اسیدی بودن نزولات اولیه است، باوجود آنکه سال جاری تعدد تلفات عابران پیاده بالای 10 درصد کاهش داشت امیدواریم مسائل مربوط به فرهنگسازی رانندگان و ایمن سازی خیابان‌ها حل شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: برگ ، جریمه ، ترافیک ، فرهنگسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار