یک سازمان صهیونیستی از مسئولان ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین شکایت کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری فلسطین الیوم، رادیو اسرائیل در خبری اعلام کرد که سازمان صهیونیستی "شورات هدین" شکایت هایی را علیه 3 تن از مسئولان ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین به دادگاه بین المللی کیفری در لاهه ارائه داده است.

طبق اعلام رادیو اسرائیل، این 3 تن از مسئولان ارشد تشکیلات خودگردان که از آنها در دادگاه لاهه شکایت شده است عبارتند از: "رامی الحمدالله" نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین و سرلشکر "ماجد فرح" رئیس دستگاه اطلاعات فلسطین و "جبریل رجوب" از سران جنبش فتح می‌باشد.

این سازمان صهیونیستی این مسئولان ارشد تشکیلات را متهم به شلیک موشک به اهدافی در فلسطین اشغالی در خلال تجاوز اخیر این رژیم به نوار غزه در تابستان کرده است.

این سازمان همچنین در شکایت‌های خود خواستار محکومیت این سه تن از مسئولان فلسطینی درباره آنچه وی مدعی شکنجه شهروندان فلسطینی نامیده، شده است.

همچنین "نیتسانا دارشان لیتنر" وکیل صهیونیست و رئیس و بنیانگذار سازمان شورات هدین در این باره مدعی شده است: بکارگیری دادگاه بین المللی کیفری به عنوان ابزاری علیه اسرائیل ممکن است تبدیل به شمشیری دو لبه در مورد فلسطینی‌ها شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار