مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: کردستان از روز سه شنبه شاهد بارش مناسب برف همراه با کاهش و افت شدید هوا خواهد بود که در مسیرهای جاده ای نیز باد شدید، کولاک، سرمای شدید و یخبندان ایجاد خواهد کرد که مردم در صورت امکان از سفرهای شبانه وغیر ضروری در این مدت پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، محمد صادق وجدی گفت: طبق پیش بینی های هواشناسی کشور از پایان وقت روز سه شنبه جبهه هوای بارش زا غرب و شمال غرب کشور و همچنین استان کردستان را در برمی گیرد.
 
وی افزود: کاهش دما در روز پنج شنبه به بین پنج تا 15 درجه زیر صفر و در روز جمعه به پنج تا هشت درجه زیر صفر خواهد رسید.

او با بیان اینکه با پلیس راه، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه های مرتبط هماهنگی لازم انجام شده و نیروهای این اداره کل آماده، دستگاه ها تجهیز و تمهیدات لازم جهت مقابله با هر نوع بحران و مشکل اتخاذ شده است، گفت: اداره کل راه وشهرسازی از 15 آذر ماه به صورت رسمی جهت برفروبی در آماده باش است.

وجدی بیان کرد: رانندگان به اخطارها، دستورهای توقف، اعلام ممنوعیت تردد از سوی نیروهای راهداری و پلیس راه توجه و حتی المقدور از سفرهای شبانه پرهیز کنند.

وی به رانندگان گفت: اگر سفر ضروری دارند با خودرو بدون نقص فنی با تجهیزات کامل از جمله زنجیر چرخ، مواد خوراکی فاسد نشدنی سفر نمایند.


انتهای پیام/ش
برچسب ها: برف ، هوا ، بارش ، سفر ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.