سید احمد موسوی و امیر محسن ضیایی با کسب رای اکثریت اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر برای انتخاب ریاست این جمعیت به رئیس جمهور معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، جلسه شورای عالی جمعیت هلال احمر ساعت 6 صبح امروز(سه شنبه) در ساختمان صلح هلال احمر برگزار شد و در نهایت با رأی اعضای این شورا احمد موسوی با 9 رأی و امیر محسن ضیایی با 8 رأی  برای تصدی  پست ریاست جمعیت هلال احمر به رئیس جمهوری معرفی شدند.

محمد فرهادی که در شهریور سال 1392 ریاست جمعیت هلال احمر را بر عهده گرفته بود در تاریخ 28 آبان ماه و پس از 14 فعالیت در سازمان هلال احمر از سوی رئیس جمهور به عنوان پنجمین وزیر پیشنهادی علوم به مجلس معرفی شد که موافقت نمایندگان را به همراه داشت.

پس از انتخاب محمد فرهادی به عنوان وزیر علوم صحبت از جانشینی وی به میان آمد که مقرر شد در جلسه صبح امروز شورای عالی جمعیت هلال احمر از بین 9 کاندید ثبت نام شده 2 نفر به عنوان گزینه‌های پیشنهادی به رئیس جمهور معرفی شوند.

پس از ارائه برنامه‌های کاندیداها، اعضای شورای عالی آراء خود را برای انتخاب رئیس جمعیت هلال‌احمر ارائه دادند و بر اساس آن سید احمد موسوی با ۹ و امیرمحسن ضیایی  ۸ بالاترین آرا را کسب کردند، که در نهایت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور بین این دو کاندید به یک انتخاب حکم خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: موسوی ، جمعیت ، گزینه ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار