معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان این که دولت تلاش‌هایی را برای عرضه مناسب پوشش اسلامی انجام داده گفت: باید به بانوان کشور فرصت انتخاب پوشش مورد نظرشان داده شود.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، "شهیندخت ملاوردی" معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با حضور در سومین جشنواره نسیم با محوریت ترویج سبک و معرفی پوشش ایرانی و اسلامی بازدیدی را داشتیم. 

وی در ادامه افزود: به نظر می‌رسد این نمایشگاه کمک‌های زیادی به تبلیغ و ترویج پوشش اسلامی داشته باشد باید در عرضه و ارائه پوشش مناسب اسلامی وارد عمل شویم.
 
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان این که باید به مخاطبانمان که جوانان هستند فرصت انتخاب بدهیم با توجه به این که پوشاک ارائه شده در این نمایشگاه طبق آیین ایرانی اسلامی عرضه شده است گفت: ما باید فرصت انتخاب را به بانوان کشور بدهیم تا از انواع پوشش‌ها با توجه به بحث زیبایی شناسی پوشش مورد خودشان را انتخاب کنند.
 
ملاوردی با تاکید بر اینکه دولت تلاش‌هایی را برای عرضه مناسب پوشش اسلامی داشته و دارد افزود: با همکاری وزارت صنعت و معدن و معاونت امور زنان ریاست جمهوری در نهایت به تمامی هدف‌های مورد نظر خواهیم رسید.
 
وی در رابطه با رنگ‌های استفاده شده در پوشاک زنان بیان کرد: قطعا با توجه به بحث زیبایی شناسی محدودیتی برای استفاده رنگ‌ها نداریم، پوشش‌های محلی برگرفته از رنگ‌های طبیعت است تا روحیه، طروات و نشاط را به جامعه تزریق کند.
 
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در رابطه با برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها اظهار داشت: با توجه به برگزاری این جشنواره‌ها و برنامه‌ها پوشش‌های محلی که کاملا پوشیده هستند ترویج پیدا می‌کنند هم چنین عنصر پوشیدگی، تنوع، زیبایی باید در ارائه پوشاک مد نظر قرار گیرد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: پوشش ، کشور ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار