معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 گفت: شهروندان منطقه 3 تا کنون 20 هزار اثر را به جشنواره مشکات ارسال کردند.

مهدی پیرهادی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: جشنواره مشکات در سومین دوره اجرایی خود و در 6 محور و 36 موضوع برگزار شده است و ارتقاء کیفیت مادی و معنوی زندگی در شهر، از جمله اهداف برپایی این جشنواره است و شهروندان با توجه به علاقمندی خود می‌توانند در هر یک از موضوعات مطرح شده در این جشنواره شرکت کنند.
 
پیرهادی در ادامه افزود: منطقه 3 سعی بر این داشته که در این جشنواره مشارکت هر چه بیشتر شهروندان را داشته باشند و با ثبت بیش از بیست هزار اثر تا کنون، در موضوعات محیط زیست، زیبا سازی، آتش نشانی، 137 و . . .  در حال برگزاری است.
 
وی با اشاره به اینکه این جشنواره درسه گروه سنی کودکان (5 تا 12 سال ) نوجوان (12 تا 17 سال) و بزرگسالان (18 سال به بالا) اجرا می‌شود بیان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های نقاشی و خاطره ویژه کودکان، کاریکاتور، عکاسی، داستان کوتاه ویژه نوجوانان و عکاسی، تصویر برداری، کاریکاتور، پوستر، ایده خلاقانه ویژه بزرگسالان به سراهای محلات ارسال کنند.  
 
پیرهادی خاطر نشان کرد: منطقه 3 دو سال پیاپی معین محور زیبا سازی بوده و سعی در اجرای هر چه بهتر این جشنواره در انتخاب اثر برتر داشته است.
 
لازم به ذکر است این جشنواره تا 15 دی ماه تمدید شده است و شهروندان علاقمند می‌توانند از طریق سامانه meshkat.mytehran.ir و یا با مراجعه به سرای محلات خود با ثبت اثر در این جشنواره شرکت کنند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مشکات ، شهروند ، اثر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار