زنجان؛

شناسایی 2هزار و 36 فقره انشعاب غیرمجاز در زنجان

مدیر امور آبفای زنجان ، انشعابات غیرمجاز شناسایی شده در 9 ماهه نخست امسال را 2 هزار و 36 فقره در زنجان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛مدیر امور آبفای زنجان با بیان این مطلب گفت :در 9 ماه نخست امسال در امور آبفای زنجان 2 هزار و 947 فقره انشعاب آب به متقاضیان واگذار شده است.

رستمی افزود :در این بازه زمانی 149 فقره انشعاب آب برای مشترکین در شهر ارمغانخانه نیز واگذار شده است و همچنین تعداد انشعابات آب نصب شده در 9 ماهه نخست سال 93، 4 هزار و 70 فقره در زنجان می باشد .

وی به انشعابات فاضلاب واگذار شده هم اشاره و اضافه کرد : در ابتدای سال تا آخر آذر ماه انشعاب فاضلاب واگذار شده هزار و 795 فقره در زنجان و انشعابات فاضلاب نصب شده 743 فقره در زنجان می باشد .

مدیر امور آبفای زنجان کنتورهای تعویض شده در زنجان را طی 9 ماه نخست سال را 2 هزار و 135 فقره اعلام کرد .

رستمی به منابع تغذیه اشاره کردو گفت : منابع تغذیه استان آب های زیرزمینی و آب های سطحی (سد) است و هم اکنون در شهرستان زنجان 57 حلقه چاه وجود دارد که 38 حلقه چاه در مدار بهره برداری می باشد .

وی با اشاره به وضعیت منابع آب شهرستان افزود: 60 درصد آب سد تهم مصرف شده و تنها 40 درصد باقی مانده و افت قابل توجهی در دبی چاه‌های زیرزمینی رخ داده است .

مدیر امور آبفای زنجان حجم کل آب تولیدی در این مدت را 28 میلیون متر مکعب عنوان کرد و گفت : حجم کل فروش آب در 9 ماهه سال 93 ، بیش از 20 میلیون و 500 هزار متر مکعب است که با در نظر گرفتن تاخیر در قرائت حدود 23 میلیون متر مکعب می باشد .

رستمی انشعابات غیرمجاز شناسایی شده در 9 ماهه نخست سال را 2 هزار و 36 فقره در زنجان اعلام کرد.
 
انتهای پیام/ش
برچسب ها: شناسایی ، انشعاب ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.