مدیر برنامه‌های میشائیل ‏شوماخر‬ گفت روند بهبودی‌اش همچنان ادامه دارد، اما مجادله‌های زیادی سر راهش است و مسیر بهبودی او طولانی دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران شوماخر تقریباً یک سال گذشته زمانی که در کوه‌های آلپ مشغول ‏اسکی‬ کردن بود دچار حادثه شد و به شدت از ناحیه سر آسیب دید.

او که ماه‌ها در بیمارستان در کما نگهداشته می‌شد، در ماه‌های اخیر به منزلش در ‫سوئیس‬ منتقل شد و در آنجا روند بهبودی و مداوا را پشت سر می‌گذارد.

خانواده و مدیر برنامه‌های شوماخر هر چند وقت یکبار درباره آخرین وضعیت سلامت این راننده افسانه‌ای فرمول‌یک با نشریات صحبت می‌کنند.

کهم دیروز درباره آخرین وضعیت میشائیل گفت: او به زمان خیلی زیادی احتیاج دارد. راهی طولانی و سخت را پیش رویش می‌بینیم.باتوجه به شدت آسیبی که دیده است، پیشرفت‌های خوبی در او دیده می‌شود.

در روزهای گذشته فیلیپ استریف از رانندگان قدیمی ‏فرمول‌یک‬ گفته بود شوماخر همسر و فرزندانش را می‌شناسد، اما کاملاً فلج است.

در همین رابطه کهم توضیح داد و تکذیب کرد: نمی‌توانم این خبر را تأیید کنم. فقط می‌توانم این موضوع را تأیید کنم که نمی‌دانم آقای استریف این اخبار را از کجا بدست آورده است. چون او هیچ وقت با ما در تماس نبوده است.
برچسب ها: مرسدس ، ردبول ، فراری ، گرندپری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.