امیر قلعه نویی قصد دارد با شرایط خوب تیمش را برای نیم فصل دوم آماده کند و این در حالی است که وی به انجام بازی با تیمهای خوب اصرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرمربی استقلال اعلام کرده است در صورتی که بازی با تیمهای خوب و مورد نظر وی در کیش فراهم نشود وی برای بازی با تیمهای متوسط و ضعیف تیم را روانه بازی و مسابقه نمی کند و بازیکنان تیمش را با تمرین آماده بازیها می کند.

گفتنی است قلعه نویی برای بازی با نفت آبادان آماده می شود  و دیدار با این تیم را پذیرفته است اما وی تاکید کرده است که برای بازی دوم تیم در کیش نیز آماده است اما باید حریف خوبی را برای تیم در نظر بگیرند زیرا در غیر اینصورت وی به تمرینات تیمی ادامه می دهد.

شایان ذکر است این مربی برای انجام سه بازی در کیش خود را آماده کرده است اما در حال حاضر تنها دیدار با نفت را پذیرفته است و رای به دیگر بازیها نداده است.

این در حالی است که در حال حاضر وی تمام نفراتش را در اختیار ندارد و برهانی به امریکا سفر کرده است و کرار نیز در اردو نیست و قلعه نویی بیشتر تمرکز تیم را روی تمرینات قرار داده است تا برای انجام بازیهای تدارکاتی تمام نفراتش را در اختیار داشته باشد.

سرمربی استقلال برای بازیهای لیگ و آمادگی تیمش این اردو را طولانی تر برگزار می کند تا استقلال با آرامش برای بازیها آماده شود و از حواشی تهران دور بماند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نفت ، اردو ، کیش ، تاکید ، قلعه نویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار