مشاور فرمانده سپاه قدس گفت: تا آخرین نفری که از تکفیری‌ها در عراق باشند رزمندگان ایرانی همچون شهید تقوی این مبارزه مقدس را در کنار آنها (مجاهدان عراقی) خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران سردار سرتیپ پاسدار ایرج مسجدی مشاور فرماندهی سپاه قدس در مراسم گرامیداشت شهید تقوی که در مسجد جامع شهرک شهید بروجردی برگزار شد اظهار داشت: شهید تقوی سخت‌کوش، ساده زیست و انقلابی بود و از ابتدا تا شهادت در زمینه مبارزه با تکفیری‌ها اقدام کرد.  
 
وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس آن رزمندگان عراقی که از دست صدام فرار کردند دوشا دوش رزمندگان ما با صدامیان می‌جنگیدند و امروز قبور شهدای عراقی در مشهد، جهرم و شیراز وجود دارد. 

مشاور فرماندهی سپاه قدس به اشاره به وجود 200 هزار شهید دوران دفاع مقدس و مجاهدین عراقی در جنگ ایران و عراق که علیه صدام می‌جنگیدند، تأکید کرد: امروز باقی‌ماندگان این رزمندگان مسئولیت نیروهای مجاهد و شیعیان را علیه داعش برعهده دارند و درس مبارزه را دوشادوش رزمندگان و بسیجیان جمهوری اسلامی فرا گرفته و همان‌طور که مجاهدان عراقی در دوران دفاع مقدس به ما کمک کردند امروز نیز که عتبات عالیات مورد تهاجم قرار گرفته باید به آن‌ها کمک کنیم.  
 
سردار مسجدی با اشاره به مجاهدت‌های شهید تقوی در مبارزه با تروریست‌های تفکیری و دفاع رزمندگان اسلام از اماکن مقدس گفت: تا آخرین نفری که از تکفیری‌ها در عراق باشند، رزمندگان ایرانی همچون شهید تقوی با آن‌ها مبارزه خواهند کرد.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: شهید تقوی از لحظه حضور تا شهادت سازماندهی رزمندگان عراقی را بر عهده داشت و عراقی‌ها به او عشق می‌ورزیدند. 

انتهای پیام/
 

برچسب ها: مجاهد ، شیعیان ، عراقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار