نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: تحت هیچ شرایطی منافع کشورم را زیر سوال نخواهم برد و شکایتی نیز از فدراسیون نخواهم داشت.

فریده شجاعی نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مورد برکناری‌اش اظهار داشت: در واقع اعتقاد من این است که هر آمدنی یک رفتن دارد زمانی که من وارد حوزه فدراسیون فوتبال شدم یک برنامه هشت ساله را در نظر گرفتم و توانستیم به اهدافمان برسیم و این یکسال باقیمانده نیز برنامه ریزی‌های هایش انجام شده بود و همانطور که نظاره گر هستید بازی‌هایمان در داخل و خارج کشور نیز انجام می شود در واقع برکناری من به سیاست‌های موجود در فدراسیون برمی‌گردد و ما در هر ارگانی شاهد این هستیم که تغییر و تحولاتی ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: من انتخاب مجمع بودم و برای من باعث افتخار است و همانطور که می‌دانید از فدراسیون فوتبال هم استعفا ندادم و فقط جایگزین من به این شکل انتخاب شد.

وی درباره اینکه آیا قرار است در آینده شکایتی از  فدراسیون فوتبال داشته باشید یا خیر  گفت: به طور قطع من یک زن مسلمان ایرانی و یک ورزشکار هستم و تحت هیچ شرایطی منافع کشورم را زیر سوال نخواهم برد. پس شکایتی نیز از فدراسیون نخواهم داشت.

شجاعی در خصوص انتخاب عرب عامری افزود: باید اذعان کنم عرب عامری از مدیران موفق و خوب کشورمان است و در فدراسیون های زیادی کار کرده و تجربه بالایی دارد و من در این زمینه برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد انتخاب فرهادی زاد اظهار داشت: در جلسه مجمع انتخاب فرهادی زاد بسیار سریع اتفاق افتاد و فکر می‌کنم وی با شرایط فدراسیون کنار نیامده است و نخواست در فدراسیون بماند.

شجاعی در مورد اینکه در آینده چه فعالیتی را انجام خواهد داد افزود: من یک فرد ورزشی و مدرس دانشگاه هستم و اکنون کارهایی که به لحاظ پژوهشی نتوانستم پیگیری کنم را به طور حتم انجام می‌دهم و همچنین برای موفقیت جوانان ورزشکار گام ها ارزنده برخواهم داشت.

وی در مورد ارزیابی از تیم بانوان عنوان کرد: به طور حتم اردوها شروع شده و تمامی اردوها طبق برنامه بوده و تیم بزرگسالان در ماه اسفند در مسابقات حاضر خواهد شد. باید اذعان کنم اردوها طبق برنامه پیش خواهد رفت و تمامی تیم‌ها برنامه‌های خاص خود را دارند و امیدوارم با آمادگی که تیم‌ها دارند بتوانیم در مسابقات پیروز و موفق ظاهر شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار