فدراسیون تنیس روی میز بار دیگر تصمیم دارد بدون برگزاری مسابقه انتخابی تیم ملی، بازیکنانش را عازم اپن جهانی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فدراسیون تنیس روی میز مدت‌هاست که از برگزاری مسابقات انتخابی برای تیم ملی سرباز می‌زند و به صورت سلیقه‌ای بازیکنان را عازم مسابقات بین‌المللی می‌کند اما در بیشتر این اعزام ترکیب 4 نفره نوشاد و نیما عالمیان، افشین نوروزی و پوریا عمرانی پای ثابت مسابقات بود.

این بار فدراسیون، حضور در مسابقات اپن مجارستان را که قرار است 8تا12 بهمن برگزار شود برای شرکت بازیکنانش هدف قرار داده است، این بار از ترکیب همیشگی خود پوریا عمرانی را حذف کرده و به جای آن بازیکنی را انتخاب کرده است که در سال‌های اخیر و با وجود سن و سال کم درخشش خوبی داشته اما معمولا از سوی فدراسیون دیده نمی‌شد.

انتخاب محمد علی رویین تن که مدت دو سال است با پتروشیمی بندر امام ماهشهر در لیگ قرارداد دارد و بازی‌های قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است.

را از سوی فدراسیون تنیس روی میز برای اعزام به مجارستان باید به فال نیک گرفت و امید داشت شاید سایر بازیکنان هم روزی به چشم آیند.

تنیس روی میز ایران از بازیکنان ممتاز و قابل قبولی برخوردار است که در صورت برگزاری مسابقات انتخابی می‌توانند به عضویت تیم ملی در آیند، هر چند فدراسیون گزینش سلیقه‌ای را مدنظر قرار داده و با این موضوع انگیزه بسیاری از ملی پوشان سابق و پینگ پنگ بازان را گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار