مهم ترین عناوین خبری گروه "فرهنگی‌هنری" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: حال من خوب است / پیامک تسلیت مرگم به خودم هم رسید ، توسعه و تجمل‌گرایی میان مردم و روحانیت فاصله انداخت / «پرده نشین» موجب مطالبه‌گری مردم از مسئولان می‌شود / جریان‌سازی نیازمند حمایت و همراهی است، برنامه‌های گرامیداشت هفته ولادت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) + جدول زمان‌بندی و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "فرهنگی‌هنری" که در روز يكشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

جشنواره فیلم فجر پایان سینما نیست / برخی آثار دور از انتظار بودند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/14/2855514_666.jpg

دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر گفت: در جشنواره امسال با آثاری رو به رو بودیم که برای ما و هیأت انتخاب دور از انتظار بود؛ ارزیابی اولیه‌ی ما بر این است که امسال کیفیت کار سینماگران رشد قابل توجهی داشته است.

حال من خوب است / پیامک تسلیت مرگم به خودم هم رسید
«رضا صادقی»، در پاسخ به شایعات مطرح شده درخصوص تصادف و مرگ خود واکنش نشان داد.

توسعه و تجمل‌گرایی میان مردم و روحانیت فاصله انداخت / «پرده نشین» موجب مطالبه‌گری مردم از مسئولان می‌شود / جریان‌سازی نیازمند حمایت و همراهی است

 تهیه‌کننده سریال «پرده نشین» گفت: این سریال موجب مطالبه‌گری و انتظارات مردم از مسئولان می‌شود.

برنامه «مصیر» و «ثریا» این هفته پخش نمی‌شود
 به مناسبت آغازهفته وحدت و پخش ویژه برنامه‌های مختلف از این شبکه، برنامه مصیر که دوشنبه ها ساعت 23:20 به روی آنتن میرود، پخش نمی‌شود.

گشایش مکتب‌خانه آواز تهران با حضور استادان برجسته آواز

مکتب خانه آواز تهران به زودی در باغ موزه هنر ایرانی، توسط معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران راه اندازی می‌شود.

«دخترم، باران، فرناز» و قصه متفاوت نسل‌ها

مجموعه مستند «دخترم ، باران ، فرناز» به کارگردانی خانم رایا نصیری با موضوع رابطه ی مادران ودختران آماده پخش از شبکه مستند سیما شد.

آیت الله انصاری شیرازی که بود+ تصاویر
آیت الله حاج شیخ یحیی انصاری شیرازی از اساتید برجسته اخلاق و فلسفه حوزه علمیه قم، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

برنامه‌های گرامیداشت هفته ولادت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) + جدول زمان‌بندی
معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سال جاری، برگزاری مراسم حضرت معطوف به شب و روز میلاد نخواهد بود و هفته بزرگداشت ایشان برگزار خواهد شد.

تبیین سیاست‌های جدید معاونت برون مرزی در نشست مدیران/ چابک سازی در معاونت برون مرزی صدا و سیما کلید خورد
معاون برون مرزی سازمان صدا و سیما گفت: ادغام شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی شبکه سحر معاونت برون مرزی با هدف چابک سازی، سرعت در اطلاع رسانی و پاسخ مناسب به نیاز مخاطبان آغاز شد.

عاشق آثار تاریخی هستم

بازیگر فیلم «استرداد» گفت: آثار تاریخی نسبت به قبل رشد خوبی داشته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.