هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای فردا با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، رئیس اتاق اصناف کشور، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،رئیس خانه صنعت و معدن،رئیس کانون انجمن های صنفی و روسای اتحادیه های و انجمن های مرتبط، در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش می یابد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات و فروشگاه‌های زنجیره‌ای؛ در این نمایشگاه ده ها شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارند.

در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت و نمایندگی برخی از کشورهای خارجی، از جمله ترکیه ، چین، روسیه ،کره جنوبی، تایوان و اتریش نیز؛ نوین ترین و جدیدترین کالا ها ،خدمات و صنایع مرتبط به این حوزه را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد. 

امروزه یکی از ملزومات زندگی در شهرها، بویژه شهرهای بزرگ و کلانشهرها، ایجاد مجتمع های تجاری و فروشگاههای زنجیره است تا شهروندان بتوانند در زمانی مناسب ،کالاها و خدمات مورد نیاز خودرا دریافت کنند که این موضوع ضمن کاهش میزان رفت و آمد ، میزان آلودگي هوا و  مصرف سوخت و انرژي را نیز کاهش می دهد و از طرفی هم کنترل مسائل بهداشتی و قیمتی را  آسان تر می کند. بر این اساس برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای می تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا کند.

در این نمایشگاه؛ فروشگاههاي زنجيرهاي ( دولتي، تعاوني و خصوصي)،مجتمع هاي فروشگاهي، رسـتوران هاي زنجيـره اي ارائه دهنده ی مـواد غـذايـي، شـوينـده، آرايـشي بـهـداشـتي، پـوشـاک، کـيـف وکـفش، لـوازم خانـگي، مبلـمان، صنـايع دستي، صـوتي و تـصـويري ،توليد کنندگان تجهيزات و لوازم فروشگاهي شامل: قفسه هاي فروشگاهي، سبد هاي حمل کالا، يخچال هاي ويتريني و سردخانه، صنـدوق و ريل کنـار صندوق، بـارکد زن، بـارکـد گير، دستگـاه پول شمار، سـازندگان آسانسور و پله برقي، دستگاه هاي مـخصوص ورودي پـارکينگ، سازندگان درب هاي الکترونيکي، دستگاه هاي ايمني و حـفاظـتي و دستگاه هاي بسته بندي فروشگاه هاي زنجيره اي و  خدمات جانبی از جمله : بانک، بيمه، خدمـات مخابـراتي، کـارت اعتبـاري، نرم افزار هاي فروشگاهي، سرويسهاي آتـش نشـاني و خـدمات نظافتي؛کالاها و خدمات خود را در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در فضائی بالغ بر 5 هزار متر مربع و در سالن های 10 و 11 محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه نسبت به دوره قبل از نظر متراژ بیش از 50 درصد و از نظر تعداد شرکت ها، 30 درصد افزایش یافته است. 
 
حمایت از کالاها و محصولات داخلی،آشنايي مصرف کنندگان با کالاها و خدمات با کيفيت و مطابق با استاندارهاي داخلي و بين المللي ، توسعه صادرات کالاهای داخلی ، معرفي محصولات ايراني قابل رقـابت در بازارهاي جهاني جهت صادرات ، خريد آسان، مطمئن و سريع ، تامين سلايق مصرف کنندگان و ايجاد نشاط جمعي در مجتمع هاي فروشگاهي، ايجـاد رقـابت در تـوليـد  بـراي دستـرسي به نيـازهاي واقعي مـصرف کنندگان ،ترويج فرهنگ خريد از فروشگاه هاي زنجيره اي بمنظورکاهش آلودگي هوا، کاهش مصرف سوخت، انرژي و جلوگيري از اتلاف وقت ،کنترل و نظارت سازمان يافته بر بهداشت و سلامت کالاها به صورت عملي ، نرخ گذاري و نظارت در قيمتها وآشنايي با آخرين تکنولوژيها در زمينه تجهيزات فروشگاهي ، مهمترین اهداف برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات و فروشگاه‌های نجیره‌ای است.

برگزاری سه کارگاه علمی و تخصصی با  حضور استادان دانشگاهها ، دانشجویان ، تولید کنندگان و فروشگاه داران،از جمله برنامه های جانبی هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات و فروشگاه‌های نجیره‌ای از فردا تا 18 دی ماه هر روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، آماده بازدید علاقمندان است . 

انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار