پدیده‌ای جدید برای بایکوت خبری اینبار در مشهد! + فیلم

روزنامه‌ای که یکدفعه به صورت کاملا اتفاقی در مشهد روی پیشخوان مطبوعات نایاب شد.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، هشتم دی ماه روزنامه خراسان با درج خبر مصاحبه دادستان عمومی مشهد مبنی بر برخورد قاطع دستگاه قضا با دلالان خرید و فروش سهام چند شرکت خصوصی در مشهد و ارزش غیر واقعی سهام این شرکت‌ها که منجر به پلمپ کردن دفاتر واسطه‌گری و فروش سهام این دو شرکت شده بود که البته هیچ ارتباطی با اصل فعالیت این چند شرکت ندارد، پدیده جالبی رخ می‌دهد.

همزمان با توزیع روزنامه‌ها در دکه‌های روزنامه‌فروشی به ناگاه در همان ساعات ابتدایی روز تمامی روزنامه‌ها توسط اشخاصی نامعلوم به صورت یکجا از دکه‌ها خریداری و جمع‌آوری می‌شود.

به هر حال این اقدام یعنی جمع‌آوری روزنامه‌ای به این شکل، اقدام ناشایستی است که توسط هر شخص و هر گروهی که انجام شده توقع پیگیری دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
رضا
۲۰:۵۰ ۱۴ دی ۱۳۹۳
من خودم یک سال بیکار بودم تا تو پدیده کار واسم پیدا شد خدا رو شکر تا الانم خوب بوده امیدوارم پدیده همیشه برقرار باشه
Iran (Islamic Republic of)
نوید
۱۵:۵۰ ۱۴ دی ۱۳۹۳
نمی دونم این وسط چرا روزنامه خراسان کاسه داغتر از آش شده آیا هدفی جز شایع سازی برای هجوم سهام دارا برای فروش داره؟ دادستانی که مشغول بررسی قضیه است.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۴۴ ۱۴ دی ۱۳۹۳
واقعا متاسفم واسه این طرز فکرا..پدیده برای ایران داره افتخار افرینی و کارافرینی میکنه واسه پیشرفت ایران..به جای اینکه حمایتش کنید..دارین میکوبینش..مردم از پدیده راضی ان..اینو بدونید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۵۹ ۱۴ دی ۱۳۹۳
ساختن چند ساختمان پیشرفت نیست وقتی پدیده تونست عین کمپانی های سامسونگ و ال جی دست به تولید بزنه اون موقع بگو برای پیشرفت کاری کرده کار پدیده فقط باعث افزایش خرده فروشی و دلالی میشه
Iran (Islamic Republic of)
جهانگیر
۱۱:۲۵ ۱۴ دی ۱۳۹۳
یک نفر یکجا 20 تا روزنامه خرید
یکی گفت که روزنامه هاش رو یکجا خریدن
خدا هدایتتون کنه