طلایی تاکید کرد:

جایگاه ویژه مرکز مطالعات در امر سیاست‌گذاری و نظارت بر پژوهش

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران باید در امر سیاست‌گذاری و نظارت بر پژوهش در میان تمامی سازمانها و شرکتهای شهرداری تهران جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره بین‌المللی برترینهای پژوهش و نو‌آوری و کنفرانس علمی مدیریت شهری(جایزه جهانی تهران) که صبح امروز در دانشگاه تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: من در بازدید از این نمایشگاه به نکات قابل توجه و امیدوار کننده‌ای دست یافتم که نشان می دهد مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران در بخش پژوهشی و مطالعاتی حوزه مدیریت شهری فعالیتهای بسیار مهمی را انجام داده است.
 
وی در ادامه با توجه به اینکه در همه مجموعه‌های شهرداری تهران احساس مسئولیت پژوهشی انجام شده است، تصریح کرد: این امر نشان از آن دارد که در حوزه مطالعاتی کارها به بهترین نحو انجام می شود.

طلایی، عنوان داشت: مرکز مطالعات باید  به عنوان یک سازمان فرا دست در امر سیاست‌گذاری و نظارت بر پژوهش در میان تمامی سازمانهای و شرکتهای شهرداری تهران جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مرکز مطالعات وبرنامه‌ریزی شهر تهران باید در همه بخشهای شهرداری تهران در امر پژوهش و مطالعات حضور داشته باشد، عنوان کرد: به این منظور این سازمان باید در تمام کارهای پژوهشی حضور داشته باشد تا همه کارها به صورت مشخص و روشن انجام شود.

وی در پایان گفت: تهران باید به عنوان یک شهر علمی و مدیریت پایه در تمام حوزه‌های مدیریت و نهاد فرهنگ و اجتماعی به نمایش گذاشته شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نائب ، مطالعات ، طلایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار