زین الدین‌ زیدان اسطوره‌ باشگاه رئال‌مادرید فاش کرد در سال 2004 از فلورنتینو‌ پرز درخواست کرده بود استیون جرارد‌ را به برنابئو‌ بیاورد تا بتواند در کنار او بازی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه  خبرنگاران؛ به نقل از اسکای اسپرت، زیدان کمک مربی تیم رئال‌مادرید همچنین فاش کرد این باشگاه دو مرتبه برای خرید استیون جرارد ستاره کهنه کار تیم لیورپول‌اقدام کرد اما هرگز به نتیجه نرسید.
 
 حتی زیدان در تابستان 2004 با فلورنیتنو‌ پرز رئیس باشگاه رئال‌مادرید‌ درخواست کرده بود جرارد را به برنابئو‌ بیاورد زیرا به عقیده زیدان، این بازیکن انگلیسی در دوران اوج بهترین هافبک‌ دنیا بود و زیدان مایل بود در خط هافبک با جرارد هم بازی شود.
 
ملی پوش سابق تیم فوتبال فرانسه گفت: باشگاه‌ دو مرتبه برای جذب‌ جرارد تلاش کرد اما او حاضر به ترک لیورپول‌ نشد شما نمی‌توانید فوتبالیست‌های زیادی را پیدا کنید که پیشنهاد رئال‌مادرید را نمی‌پذیرند، موضوع جرارد وفاداری و تعهد‌ بالای او نسبت به آنفیلد بود.
 
زیدان در ادامه افزود: ناراحت کننده و البته شگفت آور است که جرارد تاکنون نتوانسته همراه با لیورپول در لیگ برتر به قهرمانی برسد البته موفقیت‌های بسیار دیگری داشت و هنوز می‌تواند در MLS هم شانس خود برای کسب افتخارات‌ بیشتر را آزمایش کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، اسطوره ، برنابئو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار