در نشست مشترک کمیته اجرایی همایش بین المللی سرامیک‌های پیشرفته در به حضور سخنرانان خارجی تاکید شد

سید محمد مهدی هادوی رییس همایش بین المللی سرامیک‌های پیشرفته در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری این همایش می‌تواند از جهات مختلفی همچون آشنایی سخنرانان و مهمانان خارجی با فناوری در ایران و پیشبرد آن در صنعت، کسب تجربه دانشجویان و دیگر موارد دارای اهمیت خاصی باشد. 

در ادامه گلستانی فرد دبیر این همایش افزود: همایش بین المللی سرامیک‌های پیشرفته که در ۱۴ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۴ برگزار می‌شود، اولین همایش در این زمینه در منطقه خاورمیانه می‌باشد. 

هادوی با بیان اینکه از یکسال قبل اقدامات لازم برای برگزاری این همایش شروع شده است، اظهار داشت: انتخاب سخنرانان بنام و ماهر خارجی از بحث‌های مهم این همایش بود که با موفقیت انجام شد و اسامی آنان در سایت این کنگره به نشانی http: //www. icers. ir قابل مشاهده می‌باشد. 

وی افزود: وب سایت فارسی و انگلیسی همایش بروز و فعال شده و تاکنون حدود ۳۰۰ مقاله دریافت و چکیده آن‌ها مورد بررسی قرار گرفته است. 

وی تصریح کرد: در حاشیه دهمین کنگره انجمن سرامیک ایران نمایشگاهی از آخرین دستاوردهای صنعت سرامیک با حضور شرکت‌های تولید کننده، دانش‌بنیان و صاحب فناوری فعال در این زمینه در فضایی به وسعت ۱۰۰۰ متر مربع برگزار می‌گردد. 

هادوی در ادامه گفت: دانش‌پژوهان، افراد متخصص و دست‌اندر‌کاران صنعت سرامیک، در این نمایشگاه برای معرفی آخرین فناوری‌ها، خدمات و محصولات خصوصاً در زمینه فناوری‌های نوین در حوزه مواد پیشرفته فرصت مناسبی برای مذاکره با یکدیگر پیدا می‌کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنین ۳ مقاله و ۳ پوس‌تر بر‌تر انتخاب و جوایزی به آنان اهدا خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار