مدیرعامل بنیاد ملی تعاون و توسعه کارآفرینی زنان ایران با تأکید براین که اولویت برنامه‌های این بنیاد بر مبنای آموزش است،گفت: بنا داریم بدون هزینه‌های دولتی درروستاها طرح‌های آموزش زنان را به پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانکبری محمدی، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره بنیاد ملی تعاون و توسعه کارآفرینی زنان ایران در نشست امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه میان این بنیاد، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و معاونت توسعه کار‌آفرینی و اشتغال که بعدازظهر امروز در محل این وزارتخانه برگزار شد، گفت: مسئولیت آموزش زنان در موضوعات مختلف برعهده این بنیاد است و توجه به زنان روستایی نیز از اولویت‌های تفاهم‌نامه سه‌جانبه امروز است به طوری که بنا داریم بدون صرف هزینه‌های دولتی در روستاها طرح‌های آموزش زنان را پیش ببریم.
 
وی افزود: این بنیاد در 20 استان کشور شعبه دارد و بیش از 70 هزار زن از مشاوره‌های کارآفرینی و آموزش در بخش مشاغل خانگی بهره‌مند می‌شوند.
 
مدیرعامل بنیاد ملی تعاون و توسعه کارآفرینی زنان ایران خاطرنشان کرد: این بنیاد پیونددهنده کار سرمایه‌گذار و کارآفرین با بازار کار است و در طرح بزرگی که هم‌اکنون در حال کلید زدن آن هستیم، سعی داریم شرکت‌های تعاونی خصوصی و کارخانجات بزرگ را در خصوص تأمین کالاهای مورد نیاز به یکدیگر وصل کنیم تا نیازهای لازم در این خصوص رفع شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار