هفته گذشته بود که محمد سعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی از تشکیل کمیته مشترکی با بانک مرکزی به منظور نهایی شدن پرداخت تسهیلات ۳۰، ۴۰ و ۵۰ میلیونی مسکن در بافت فرسوده خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ هفته گذشته بود که محمد سعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی از تشکیل کمیته مشترکی با بانک مرکزی به منظور نهایی شدن پرداخت تسهیلات ۳۰، ۴۰ و ۵۰ میلیونی مسکن در بافت فرسوده خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۲ بانک عامل و سهمیه اعتباری هر بانک مشخص شده است و  نشست مشترکی با معاونان اعتباری ۲۲ بانک عامل برگزار خواهیم کرد تا پرداخت تسهیلات بافت فرسوده را عملیاتی کنیم.

بر همین اساس مدیر کل اعتبارات بانک مرکزی طی نامه ای  به وزارت راه و شهرسازی که نسخه ای از آن نیز برای 22 مدیر بانک عامل ارسال شده به تفکیک سهمیه همه بانک های مورده اشاره تعیین شده است.

بر اساس این گزارش، سهم بانک ملی 15 هزار، صادرات 14 هزار، تجارت 13 هزار، ملت 15 هزار، سپه 5 هزار، رفاه کارگران 5 هزار و پست بانک هم یک هزار عدد تسهیلات تعیین شده است.

همچنین سهم بانک های خصوصی به شرح زیر است: سهم اقتصاد نوین 30 هزار، کارآفرین30 هزار، پارسیان 10 هزار، سامان 20 هزار، پاسارگاد 30 هزار، گردشگری 10 هزار، سرمایه 5 هزارو سینا 10 هزار عدد تسهیلات نوسازی  بافت فرسوده خواهد بود.

و علاوه بر بانک های فوق، سهم بانک شهر30 هزار عدد، سهم بانک دی 5 هزار، حکمت ایرانیان 10 هزار، ایران زمین 10 هزار، انصار 10 هزار، خاورمیانه 10 هزار و قوامین هم 12 هزار سهمیه احیای نوسازی بافت فرسوده و ناکارآمد شهری را خواهند پرداخت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار