فرماندار فریدون‌شهر در دیدار با مدیرکل کانون استان اصفهان حمایت خود برای راه‌اندازی کتاب‌خانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این شهرستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، غلامرضا یسلیانی در این دیدار گفت: فرمانداری آمادگی دارد تا با اختصاص بودجه و خودروی مناسب در راه‌اندازی کتاب‌خانه سیار روستایی کانون فریدون‌شهر مشارکت و همکاری کند.

وی افزود: با توجه به جمعیت کودک و نوجوان و ظرفیت‌های موجود در این شهرستان باید تلاش کنیم زمینه‌های لازم برای شکوفایی استعداد‌های کودکان فراهم شود.

در این دیدار سیدحامد عسگری‌فر مدیرکل کانون استان اصفهان نیز ضمن تشریح فعالیت‌های کانون در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و تاثیر آن بر کودکان و نوجوانان گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در این شهرستان، کانون استان آمادگی دارد با تامین مربی برای مرکز سیار روستایی فعالیت‌های متنوع و با نشاطی را برای کودکان و نوجوانان روستاهای این شهرستان تدارک ببیند.

وی در ادامه با اشاره به تعداد مراکز کانون در استان اصفهان یادآور شد در حال حاضر در 60 مرکز ثابت، سیار و پستی کانون در بیشتر شهرستان‌های سطح استان به کودکان و نوجوانان خدمات فرهنگی‌هنری ارایه می‌شود.

عسگری‌فر خاطر نشان کرد: کانون به عنوان یک نهاد تخصصی در حوزه کودک و نوجوان برای پر کردن اوقات فراغت مخاطبان خود در طول سال، برنامه‌ریزی می‌کند که این برنامه‌ها در فصل تابستان همواره با استقبال بیشتری از سوی خانواده‌ها و کودکان همراه بوده است.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار