وزیر آموزش و پرورش به مناسبت شهادت «عیسی شهرکی اصیل» معلم منطقه سرباز سیستان و بلوچستان پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه  اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در پیام تسلیت علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت شهادت «عیسی شهرکی اصیل» معلم منطقه سرباز سیستان و بلوچستان آمده است: بار دیگر در اقدامی نفرت‌انگیز دست جهالت و نادانی خشونت‌طلبان و افراط گرایان، آغشته به خون یکی از فرزندان برومند ایران اسلامی شد و معلم فقید «عیسی شهرکی اصیل» را نشانه گرفت.
 
روسیاهانی که دست به خون این آموزگار مظلوم آغشته و مرتکب این جنایت شده‌اند، بدانند که رضایت شیاطین انس و جن را بر خشنودی اولیاء الهی ترجیح داده و خود را در آتش قهر و خشم خدای عزیز و قهار افکنده‌اند.
 
 در این پیام تسلیت آمده است: بدون تردید هدف دشمنان از این اقدام بزدلانه، خاموشی چراغ پر نور دانش و دانایی و مشعل آگاهی است. آرزویی که همکاران دانا  و آگاه این شهید سعید با ادامه راه او و روشن نگهداشتن چراغ دانش، حسرتش را بر دل این کوردلان خواهند گذاشت.
 
پاداش این آموزگار شهید نزد خدای عزیز و رحیم است انشاءالله، ولی دل‌های بازماندگان و دوستداران، مالامال از غم و اندوه است.
 
اینجانب عروج این معلم شهید را به معلمان فرهیخته و همه داغداران این حادثه به ویژه خانواده معزز آن شهید والامقام تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای آن عزیز بزرگوار علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل آرزومندم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: معلم ، سرباز ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار