وکیل مدافع مهدی هاشمی گفت: از اول می‌گفتند که اتهامات اقتصادی است و سپس گفته شد که در عاشورای ۸۸ مهدی هاشمی نقش داشته، در صورتی که هاشمی در این قضایا و هیچ تظاهرات و راهپیمایی حضور نداشته است و کلیه فعالیت‌های وی مربوط به قبل از انتخابات است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران؛ علیزاده طباطبایی وکیل مدافع مهدی هاشمی بعد از اتمام بیست و پنجمین جلسه دادگاه مهدی هاشمی در جمع خبرنگاران گفت: جلسه بعدی دوشنبه این هفته است و فکر می‌کنم که آخرین جلسه دادگاه باشد چرا که اتهامات زیادی باقی نمانده است. 

وکیل مدافع مهدی هاشمی با اشاره به شکایت از "کاوه اشتهاردی" گفت:  مهدی هاشمی در واکنش به انتشار کیفرخواست پرونده‌اش در نشریه رمز عبور، از کاوه اشتهاردی مسئول این نشریه به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده است.

علیزاده طباطبایی افزود: پرونده به شعبه دوم بازپرسی رسانه ارجاع شده است و ما بایستی برویم توضیحات خود را ارائه دهیم و وی احضار شود.

وکیل مدافع مهدی هاشمی در مورد اینکه تاکنون بیشتر موضوعات چه اتهاماتی بوده ادامه داد: همه نوع اتهامات مطرح بوده است و در قسمت‌های پایانی هستیم.

علیزاده طباطبایی با اشاره به اینکه آیا تاکنون به موضوع اتهامات سال ۸۸ رسیده‌اید یا نه، افزود: به موضوع ۸۸ نیز رسیده‌اند و در این مورد نیز بحث‌هایی شده است و هیچ دلیلی به مجرم بودن مهدی هاشمی وجود ندارد.

وی مدعی شد: از اول می‌گفتند که اتهامات اقتصادی است و سپس گفته شد که در عاشورای ۸۸ مهدی هاشمی نقش داشته، در صورتی که هاشمی در این قضایا و هیچ تظاهرات و راهپیمایی حضور نداشته است و کلیه فعالیت‌های وی مربوط به قبل از انتخابات است.

انتهای پیام/

برچسب ها: علیزاده ، طباطبایی ، مدافع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار