سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متاسفانه بازی مقابل شهید شهبازی را دست کم گرفتیم و نتیجه به تساوی ختم شد.

علی رضا شهیدی پور، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی مقال شهید شهبازی زنجان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بود اما نمی‌دانم چطور شد که شاگردانم این تیم را دست کم گرفتند و جدی نگرفتن بازی نتیجه مساوی 8 بر 8 را برای ما در پی داشت.

وی تصریح کرد: برای تعیین شدن وضعیت صدرنشینی خود باید  در بازی رو در رو مقابل فولاد ماهان سپاهان اصفهان موفق به کسب نتیجه قابل قبول شویم و خود را برای این بازی در هفته چهارم از هم اکنون آماده کنیم.

سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی حضور مهره‌های کلیدی این تیم در مسابقات جام باشگاه های آسیا را دو عامل بالا رفتن میزان مصدومیت های تیم عنوان کرد و افزود:فشردگی مسابقات جام باشگاه های آسیا باعث خستگی بازیکنان تیم و تشدید مصدومیت های آنها شد این مسئله در نتیجه بازی دوم مقابل شهید شهبازی بی تاثیر نبود حضور 2 بازیکن جدید در تیم شهید شهبازی باعث شد تا این تیم از نظر قدرت نسبت به دور رفت رشد کند و نوع اجرای تاکتیک های آنها  تا حد قابل توجهی متفاوت شود.

شهیدی پور سطح کیفی لیگ امسال را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: شاید برخی ها به کاهش تعداد تیمهای حاضر در لیگ امسال نسبت به سنوات قبل ایراد وارد کنند ولی من معتقدم انجام بازی های فشرده و سنگین به معنای رشد واترپولست در لیگ امسال هر پنج تیم شرکت کننده قوی و مدعی هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه ، امسال ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار