وزیر آموزش و پرورش گفت: بر اساس یکی از بندهای این تفاهم‌نامه استانداران رئیس هیئت امنای پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در استانها می‌شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی اکبر فانی وزیر آموزش و پرورش در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری های مشترک بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت کشور که امروز(شنبه ) در ساختمان وزارت کشور برگزار شد با اشاره به اینکه این دو وزارتخانه همکاری های خوبی در ادامه همکاری‌های خود با امضای این تفاهم‌نامه خواهند داشت، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید همکاری‌های استانداران، فرمانداران و بخشداران با آموزش و پرورش در بهترین سطح بود و شورای آموزش و پرورش در این دولت با دقت، منظم و با کیفیت اثر بخشی بالایی تشکیل شده است.

 وی با اشاره به یکی از بندهای این تفاهم نامه گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه، رئیس هیئت امنای پردیس هر دانشگاه فرهنگیان در استان ها به عهده استانداران خواهد بود و یقین دارم حضور استانداران در پردیس دانشگاه به کیفیت کار و حمایت‌های بیشتر کمک خواهد کرد.

فانی در ادامه تصریح کرد: در این تفاهم نامه فرهنگسازی و حضور کتاب‌های درسی در صحنه‌های مختلف با توجه به نیازهای کشور می‌تواند موثر باشد و به طور یقین آموزش و پرورش  به عنوان بزرگترین وزارتخانه در جهت ترویج سیاست‌های داخلی کشور که متولی اصلی آن وزارت کشور می‌تواند کمک کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۴ دی ۱۳۹۳
متاسفم