احمدرضا فیروزی دبیر جشنواره سراسری نوآوریهای فرهنگی جهاد دانشگاهی البرز در گفتگو با
خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: کارآفرینان مىتوانند از طریق پرورش ایده و تبدیل فکر خود به یک محصول و خدمت جدید، اقدام به ارزشآفرینى کنند حتی در زمینه فرهنگی هم میتوانند موثر واقع شده و ایده را به محصول تبدیل کنند.
وی افزود: یکی از مشکلات این است که دانشجویان در دستیابی به کسب و کاری مرتبط با مهارتهای کسب کرده در دانشگاه چندان موفق نیستند.
فیروزی تصریح کرد: ما با برگزاری جشنواره سراسری نوآوری فرهنگی این فرصت را به دانشجویان میدهیم تا بتوانند ایدههای خود را به یک محصول قابل ارائه در بازار تبدیل کنند بنابراین چنین دانشجویانی را به عنوان الگوهای کارآفرینی به دانشجویان معرفی میکنیم.
وی خاطرنشان کرد: «راهاندازی یک کسب و کار کارآفرینانه فرهنگی»، «ایجاد ساختار نوآورانه در حوزه فرهنگی»، «ایدههای خلاقانه فرهنگی»، «آثار، محصولات نوآورانه فرهنگی» و «قالبها و شیوههای نوآورانه فرهنگی» محورهای جشنواره «از باران تا رویش» است.
انتهای پیام/