معاون پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی از اجرای حراج کارزار رسانه ای شیشه ای به منظور ارتقای سطح دانش‌و بینش مردم خبر داد.

 محسن روشن پژوه معاون پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح کارزار رسانه‌ای شیشه‌ گفت: بر اساس آخرین شیوع شناسی روند مصرف شیشه نسبت به سالهای گذشته افزایش پیدا کرده است به این منظور طرح کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد را راه‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به هدف برنامه‌های پیشگیری از شیشه تاکید کرد: برنامه های پیشگیری به منظور کاهش بروز در جامعه و به خصوص گروه سالم اجرا می‌شود و این گروه را در برابر عوامل خطرزار محافظت می‌کند.

روشن پژوه تصریح کرد: کارزار رسانه‌ای شیشه به منظور افزایش حساسیت جامعه ارتقای دانش و توجه مردم و مسئولان به موضوع اعیتاد است که البته نباید از نظر دور داشت که اثرگذاری برنامه‌های پیشگیرانه بر استمرار آن است.

معاون پیشگیری درمان اعتیاد بهزیستی با اشاره به ارزشیابی طرح‌های پیشگیرانه در کشور گفت: طرحهای پیشگیرانه بعد از اتمام مورد ارزشیابی قرار می‌گیرند و اگر اثربخشی مناسبی نداشته باشند متوقف و یا مورد اصلاح قرار می‌گیرند و در صورت موفقیت‌آمیز بودن طرح در سطح گسترده اجرا می‌شود.

روشن پژوه با اشاره به استان‌های اجرای طرح، اذعان داشت: طرح کارزار رسانه ای شیشه که از 6 دی ماه آغاز شده و تا 26 ادامه دارد در خراسان شمالی، قم، یزد، چهارمحال و بختیاری، گلستان، مرکزی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اعتیاد ، رسانه ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.