مدیر یک دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: زمان برگزاری جشنواره ملی ازدواج و خانواده جوان به تعویق افتاد.

 بهمن بهمنی مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: به منظور ترویج فرهنگ ازدواج و جوانان و استحکام ازدواج های پایدار، جشنواره ملی ازدواج و خانواده جوانی که برای اولین بار با تغییر گسترش محورهای جشنواره در نظر گرفته شده بود برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه این جشنواره قرار بود در 18 دی ماه برگزار شود، افزود: با توجه به درخواست برخی دستگاه ها و استقبال افراد از ارائه آثار به این جشنواره، زمان برگزاری جشنواره به تعویق افتاد.

بهمنی در ادامه با تاکید بر اینکه این جشنواره تا پایان سال جاری برگزار می شود، اظهار کرد: بسیاری از دستگاه های اجرایی به منظور داوری‌های بیشتر و همچنین ارسال برنامه های خود درخواست زمان بیشتری کردند لذا زمان برگزاری این جشنواره پس از جمع‌آوری آثار اعلام خواهد شد.
 
وی در پایان گفت: پس از برگزاری اولین جشنواره ملی ازدواج و خانواده جوان تلاش می‌کنیم مکاتبات خود را در جهت تصویب در شورای انقلاب فرهنگی با مسئولین آن بخش آغاز کنیم تا این جشنواره به صورت دائمی هر سال برگزار شود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، ازدواج ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار