مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: آکادمی باشگاه استقلال برنامه بلند مدت خوب و سنجیده‌ای را تنظیم کرده که امیدوارم طبق این برنامه پیش برویم.

رضا صادق پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره اهداف استقلال در بخش تیم‌های پایه اظهار داشت: اولین هدفی که در آکادمی استقلال شروع به رشد کرد سلامت بود و مادر همین راستا مربیان با ارزشمندی را انتخاب کردیم و جا دارد‌ که از تمامی این افراد تشکر ویژه‌ای را داشته باشیم چرا که بدون چشم داشت و بدون دریافت‌ مطالبات خود به تیم‌های پایه کمک می‌کنند.
 
 وی بیان کرد: دین محمدی، سامره، عسگرخانی‌ و صدر محمدید و از بقیه همکاران که صبر و حوصله در این کار را به خرج دادند سپاسگزارم و این مساله مسئولیت من را سنگین تر می‌کند چرا که با مجموعه‌ای در حال فعالیت هستم که با توجه به نگرفتن مطالبات همکاری لازم را با من دارند.
 
 وی افزود: هدف اصلی ما این بود که بتوانیم تیممان را در رده‌های مختلف سنی طوری شکل دهیم که امسال جزو شش تیم برتر جدول لیگ‌های مربوط به رده سنی خودشان باشند.
 
صادق پور همچنین پیشنهادی را برای رشد فوتبال پایه ارائه کرد و گفت: یکی از نکات دیگر که می‌تواند به فوتبال پایه‌ ما کمک کند این است که فدراسیون‌ بابت درآمدهای باشگاه‌ها مبالغی را مستقیم در اختیار آکادمی‌ها قرار دهد یعنی یک دستور العمل‌ از سوی فدراسیون تنظیم شود تا درصدی از پول باشگاه‌ها مستقیما در اختیار آکادمی‌ها قرار بگیرد تا با این روش باشگاه‌ها مکلف به سرمایه گذاری در تیم‌ةای پایه شوند چرا که با این روش می‌توانیم افق فوتبال اینده‌مان را روشن نماییم.
 
وی افزود: انتظار بنده و سایر مسئولان باشگاه استقلال این است که طراحی و برنامه ریزی به شکلی صورت بگیرد که پشتوانه سازی انجام شود.
 
وی افزود: به نظر من بهتر است تولید بازیکنان تبدیل به یک مصرف در باشگاه شود یعنی اینکه از بازیکنان پایه در زمان مناسب‌ برای تیم بزرگسالان استفاده شود و یک رابطه اقتصادی و علمی مثل باشگاه‌‌های بزرگ دنیا باشد و همان طور که نظاره گر هستیم در حال حاضر باشگاه‌های بزرگ دنیا از بازیکنان پایه‌ای که خود آنها پرورش‌ داده‌اند استفاده می‌کنند و به همین خاطر موفق هستند و این اتفاق نیز در باشگاه‌های فوتبال کشور ما‌ می‌تواند توسط فدراسیون  و فوتبال و وزارت ورزش رخ بدهد تا ما نیز همانند باشگاه‌های بزرگ دنیا بتوانیم موفق باشیم.
 
مدیر آکادمی باشگاه‌ استقلال تصریح کرد: بهتر است افرادی که خیر هستند و می‌توانند به فوتبال کشورمان کمک کنند به سمت فوتبال پایه بیایند تا در آینده نظاره‌گر یک فضای اجتماعی خوب در فوتبال پایه باشیم.
 
کاپیتان و سر مربی سابق تیم فوتسال استقلال عنوان کرد: خیلی‌ها در رابطه با حوزه پایه شعار می‌دهند و فقط زمانی که منافعی برای آنها داشته باشد به رأی کار می‌آیند.
 
وی در خصوص عدم توجه فوتبال پایه و بالا رفتن قیمت بازیکنان افزود: اگر قرار است که سقفی تعیین شود پس بهتر است قیمت‌ها بالا نرود و تورم فوتبالی دائم رو به افزایش نباشد و در آینده توجه بیشتری نسبت به تیم‌های پایه داشته باشیم.
 
وی بیان کرد: در حال حاضر در فوتسال تورم اقتصادی وجود دارد و این مسئله را در رقم قرارداد‌های بازیکنان نیز نظاره گر هستیم که روز به روز این مسئله قوت می‌گیرد و به نظر من یکی از راه‌های اصلی برای مبارزه با این تورم توجه به تیم‌های پایه است چرا که زمانی که به تیم‌های پایه توجه کنیم به همان نسبت تورم‌ها نیز پایین خواهد آمد.
 
صادق پور عنوان کرد: در حال حاضر برخی از افراد در رده بازیکنان بزرگسال بازارگرمی می‌کنند و وجود این دلالان در فوتبال باعث می‌شود که تیم‌های پایه رشدی نداشته باشد چرا که این افراد دوست ندارند حوزه‌ پایه‌ای رشدی داشته باشد زیرا اگر تیم ها از بازیکنان تیم‌های پایه بازیکن جذب کنند دیگر وجود این واسطه‌ها از بین می رود.
 
وی درباره وضعیت هیات مدیره استقلال و تصمیمات اخیر عنوان کرد: هیات مدیره استقلال، هیات مدیره‌ای با تدبیر و با تعامل است که همیشه سعی داشته‌اند که تمام مسائل استقلال را به طور شفاف به هواداران عزیز برسانند و مسئولان باشگاه استقلال زمان زیادی را برای باشگاه و بازسازی این باشگاه صرف می‌کنند.

وی بیان کرد: هیات مدیره باشگاه استقلال جمع بندی، جذب بازیکنان، آرامش در تیم، همدلی و همکاری لازم را انجام  می‌دهند و در رأس کار نیز شخصیت کاردانی مثل افشار‌زاده قرار دارد که برای شخص بنده افتخار است که در کنار او هستم و خدمت می‌کنم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: از بهروز لرستانی، بهمن امیری، فتح اله یگانه، ماشااله جهانی، مجتبی گردکانه، حاج محمد طالبی، نادر دست نشان، رحیم دست نشان، هادی زرندی، سعید آخوندی، گوجا، حسن آذرنیا، ایوان دیمیترو، سعداله سلیمانی، جلال کنجیدی، حسن تیموری، علی مددی و ستار نوبری تشکر می‌کنم که نقش زیادی در پیشرفت من داشته‌اند و همیشه دعای خیرشان شامل حالم بوده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، طبق ، امیدوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار