سومین دوره مسابقات اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور در 5 کلاس اتومبیل‌های دو دیفرانسیل با مشارکت بانوان در سقز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سومین دوره مسابقات اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور جمعه 12 دی ماه با حضور 73 اتومبیلران از 11 استان گلستان، چهارمحال بختیاری، زنجـان ، سمنـان ، همـدان ، کردستـان، کرمانشـاه ، آذربایجان غربی ، اذربایجان شرقی، اصفهان و مازندران به میزبانی شهرستان سقز برگزار شد.

 در این دوره از مسابقات آفرود قهرمانی کشور، شرکت کنندگان در 5 کلاس 4 سیلندر کاربراتور و انژکتور ، 6 سیلندر  کاربراتور و انژکتور و کلاس اورال به رقابت پرداختند

از نکات ویژه حضور بانوان به عنوان شرکت کننده در این رقابت ها بود.


در پایان  نفرات برتر هر کلاس معرفی شدندو در کلاس چهار سیلندر کاربراتور خالد صفائی از کردستان، مرتضی نوری از کرمانشاه و دلیر شکری از کردستان به‌ ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در بخش کلاس چهار سیلندر انژکتور محسن جهاندار از مازندران و دیاگو علیـار از بوکـان مشترکا  عنوان اول را بدست آوردند، ضیاالدین صفـاری از مازندران عنوان دوم  و هیوا درگاهی از سقز عنوان سوم را کسب کردند.

در کلاس شش سیلندر کاربراتور شایان گیلاسی از کردستان برسکوی قهرمانی ایستاد تا  روح اله عسگرلـو از زنجـان و سِـوان اسرائیلیان از ارومیه به ‌ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کنند

در کلاس شش سیلندر انژکتور صابر خسروی از کرمانشاه اول شد، ، کاظم انصاری از زنجان  دوم و لقمـان کریم زاده از کردستان رتبه سوم را کسب کردند 

در کلاس اورال جایگاه نخست به زکریا بهرام میرزایی از کرمانشاه رسید و مهران سلطانی از سمنـان و حسین حیدری  از زنجان مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

همچنین در کلاس بانـوان نیز ثنـا نقش بندی قهرمان شد ، شپول رمضانی و پرشنگ شکری  از استان کردستان  جایگاه دوم و سوم را بدست آورد.

در پایان نیز بر حسب امتیاز گیری رانندگان و کسب سکو  تیم کردستان قهرمان شد و تیم های کرمانشاه و زنجان جایگاه های دوم و سوم تیمی را ازآن خود کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
سلام من راننده حرفه ای هستم میشه کمکم کنید
آخرین اخبار