آنگلا مرکل هفته آینده به منظور گفتگو با دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس از این کشور دیدن خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، دفتر صدر اعظم آلمان روز جمعه اعلام کرد آنگلا مرکل هفته آینده به منظور گفتگو با دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس از این کشور دیدن خواهد کرد.

در بیانیه ای که از سوی دفتر آنگلا مرکل منتشر شد اعلام شده است صدر اعظم آلمان روز چهارشنبه به منظور گفتگو در زمینه های مختلف از جمله روابط دو جانبه، اتحادیه اروپا و موضوع های بین المللی و فراهم کردن مقدمات به منظور نشست گروه هشت که قرار است در روزهای هفتم الی هشتم ماه ژوئن در منطقه باواریا برگزار شود، با نخست وزیر انگلیس تبادل نظر خواهد کرد.

لندن و برلین اخیرا در زمینه طرح های دولت کامرون به منظور محدود کردن قوانین مربوط به مهاجرت در کشورهای عضو اتحادیه اختلافاتی با یکدیگر داشته اند.

بنابرگزارش ها مرکل در ماه اکتبر به کامرون گفته بود که پیشنهاد نخست وزیر انگلیس برای محدود کردن پذیرش مهاجران از سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا باعث شده است که وی به نقطه غیر قابل بازگشت در ارتباط با این اتحادیه برسد.

دیوید کامرون همچنین اعلام کرد در صورتی که در انتخابات عمومی این کشور در ماه مه به پیروزی برسد، در زمینه عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا همه پرسی برگزار خواهد کرد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار