اظهارات سازندگان ۴ فیلم راه یافته به جشنواره فیلم فجر؛

درخواست یک تهیه کننده از برگزار کنندگان جشنواره تا خسته نباشید به فیلم سازان جامانده

سازندگان راه یافته به جشنواره فیلم فجر نظرات خود را در مورد جشنواره امسال، شانس فیلم خود و فیلم سازان جامانده از کورس رقابت بیان کردند.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ در جشنواره امسال فیلم فجر 24 فیلم به بخش سودای سیمرغ راه یافتند به همین جهت با برخی از سازندگان فیلم های راه یافته به گفتگو پرداختیم تا نظرات خود را در مورد جشنواره امسال، شانس فیلم خود و فیلم سازان جامانده از کورس رقابت بیان کنند.

تهیه کننده پرکار جشنواره فیلم فجر: از داوران تقاضا می کنم هوای کارگردانان جوان را داشته باشند

جواد نوروزبیگی تهیه کننده ی سینما در خصوص راه یافتن سه فیلم خود در جشنواره امسال گفت: تهیه کننده سه فیلم "بهمن"، "اعترافات ذهن خطرناک من" و "من دیه گو مارادونا هستم" را بر عهده دارم که جزء فیلم‌های بسیار خوب سینمای ایران هستند و من پیش بینی این را می کردم که فیلم هایم به بخش مسابقه راه پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: اول از همه از کارگردانان سه فیلم تابو، مهمان و آوا تشکر می کنم و به آنها می گویم که فیلمهای فوق العاده خوبی ساخته اند که به دلیل تفاوت سلیقه الان در این بخش حضور ندارد و مطمئن باشند در جشنواره های بین المللی خواهند درخشید و این کارگردانان جوان دست از فیلم سازی برندارند و به راه خود ادامه دهند.

این تهیه کننده عنوان کرد: به عوامل سه فیلم راه یافته به بخش سودای سیمرغ خسته نباشید ویژه می گویم و امیدوارم فیلمشان موفق شود از داوران هم تقاضا می کنم که هوای فیلم سازان جوان را داشته باشند و باعث افزایش انگیزه ی آنها در حوزه ی فیلم سازی شوند.

نوروزبیگی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با درخشش فیلم هایمان در جشنواره فجر سال خوبی را برای سینما شاهد باشیم.

محمد پیر هادی: تمام فیلم های امسال شایستگی حضور در بخش سودای سیمرغ را داشتند

محمد پیر هادی تهیه کننده ی سینما در خصوص راه یابی فیلم روباه به بخش سودای سمرغ سی و  سومین دوره جشنواره فجر گفت: بیشترین زحمت را برای این فیلم بهروز افخمی کشید و به وی خسته نباشید ویژه می گویم.
 
وی در ادامه افزود: تمام گروه فیلم "روباه" با تمام توان برای رساندن فیلم به جشنواره تلاش کردند و تمام لوکیشن های فیلم در خیابان گرفته می شد و همین موضوع سختی کار را دوچندان می کرد و به تمام عوامل روباه خدا قوت می گویم.

این تهیه کننده عنوان کرد: به تمام جاماندگان از بخش سودای سیمرغ خسته نباشید می گویم زیرا در این دوره همه ی فیلم ها شایستگی حضور در این بخش را داشتند و برای فیلم های انتخاب شده هم آرزوی موفقیت می کنم.

پیر هادی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم فیلم "روباه" با مضمون اجتماعی و نگاهی به زندگی و ترور دانشمندان بتواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

علیرضا رئیسیان: موفقیت فیلم دوران عاشقی حاصل یک فعالیت گروهی است

علیرضا رئیسیان کارگردان سینما در خصوص راه یابی فیلم دوران عاشقی به بخش سودای سیمرغ گفت:هدف من در همه ی ادوار زندگی ساختن فیلم خوب بوده است و صرفا به جشنواره و جایزه فکر نمی کردم.وی در ادامه افزود:موفقیت فیلم دوران عاشقی حاصل یک کار گروهی است  و بدون همکاری دوستانم این مهم اتفاق نمی افتاد.

این کارگردان اظهار داشت:تمام فیلمبرداری این فیلم در 5 روز اتفاق افتاد و روز های شیرینی را در پشت صحنه ی دوران عاشقی داشتیم البته باید بگویم که فیلم خوب ساختن سخت است و ما برای ساختن این فیلم سختی های زیادی را پشت سر گذاشتیم.

رئیسیان در پایان گفت:خوشبختانه این فیلم نظر هیئت انتخاب را به خود جلب کرده است امیدوارم مخاطبان و هیئت داوران نیز جذب این فیلم شوند.

فرزاد موتمن: خوشحالم که تلاش بی وقفه ی عوامل فیلم به بار نشست

فرزاد موتمن کارگردان فیلم "خداحافظی طولانی" در خصوص راه یافتن فیلمش به  بخش سودای سیمرغ گفت:از آغار تولید فیلم خداحافظی طولانی می دانستم که این فیلم مورد استقبال قرار می گیرد و هدفم دیده شدنش در سی و سومین دوره جشنواره فجربود اما مطمئن نبودم که به بخش سودای سیمرغ راه پیداکند زیرا بقیه ی فیلم هارا ندیده بودم.

وی در ادامه افزود:علارقم سخت بودن دوران تولید و لوکیشن ها جو شاد،صمیمی ودوستانه ای در پشت صحنه ی فیلم حاکم بود.به تمام عوامل فیلم این موفقیت را تبریک می گویم وخوشحالم که حاصل زحماتشان دیده خواهد شد.

این کارگردان در پایان خاطر نشان کرد:امیدوارم شاهد رقابت خوب فیلم ها و جشنواره ی تاثیر گذاری باشیم و به همه ی حاضران خوش بگذرد.



انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.