موج استعفا به مدیر عامل استقلال خواهد رسید؟

در روز هایی که شاهد تغییرات اساسی در فدراسیون و سایر نهاد های ورزشی هستیم ، در باشگاه استقلال نیز دلایل بسیاری برای ایجاد تغیر در سمت های مدیریت و اجرایی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،پس از نا به سامانی های بسیاری که در فدراسیون فوتبال و سایر عوامل فوتبالی کشورمان شاهد بودیم چند تن از مسئولین وقت صندلی های خود را ترک کرده و از سمت شان استعفا دادند.

حالا پس از بسته شدن پرونده نقل و انتقالات و نحوه یارگیری آبی پوشان بهانه خوبی به دست آمد تا عملکرد چند ماه اخیر مدیر عامل و سایر مسئولین باشگاه استقلال را مورد بررسی قرار دهیم. 

این طور که به نظر میرسد مدیر عامل باشگاه استقلال نیز یکی از افرادی است که تمام شرایط لازم برای تحویل دادن سمت خود را دارد.
از این  عوامل میتوان احتمالا به نکات زیر اشاره کرد : اولین دلیلی که وجود دارد، کسب نتایج غیر قابل قبول و بسیار ضعیف آبی پوشان در نیم فصل اول است و جزو بهترین بهانه ها برای جدایی وی میتواند در نظر گرفته شود.

همچنین باخت در دربی پایتخت یکی دیگر از  نکات مهمی است که مسئولان باشگاه از ان به سادگی عبور کردند در حالی که شواهد نشان میداد روی کاغذ آبی پوشان از نظر فنی برتر از حریف خود بودند ولی نهایتا نتیجه به سود سرخ پوشان به پایان رسید.

از دیگر نکاتی که میتوان به آن اشاره کرد حذف از جام حذفی است که به راحتی تیم استقلال این جام را از دست داد و این موضوع غیر قابل باور بود و جای سوال دارد که چرا بالاترین مقام اجرایی باشگاه در مقابل هواداران فقط سکوت اختیار کرده و به هیچ عنوان حاضر نیست صندلی خود را ترک کند.

از سوی دیگر بحران مدیریتی و مالی در تیم  باعث گردیده که این نتایج ضعیف بدست بیاید و آن طور که شواهد نشان میدهد آبی پوشان مشاوران زیادی را برای انجام امورات باشگاه در اختیار گرفته اند اما اکثر قریب به اتفاق انها کار مثبتی برای باشگاه انجام نداده اند.

از مواردی که برای همه جای سوال و تعجب دارد سفر ناگهانی و بی موقع مدیر عامل باشگاه ، آن هم در آخرین روز نقل و انتقالات است که باعث شد تیم صدمه ببیند در صورتی که بهتر بود این مسئول برای ترمیم و تقویت تیم در نیم فصل دوم حداقل تا پایان وقت اداری نقل و انتقالات ، ایران را ترک نمیکرد.

ومساله مهم تر نارضایتی هواداران از وضعیت نقل و انتقالات نیم فصل است که تیم استقلال  در این روزهای مهم نتوانست کار جذب بازیکنان را به صورت ایده ال انجام دهد و رضایت هواداران را جلب نماید.

و مورد بعدی که میتوان ان را نیز تحلیل کرد اصرار زیاد بر ایجاد کمیته نقل و انتقالات و حذف معاون ورزشی باشگاه استقلال در آن برهه زمانی که کاری نادرست و غیر منطقی بود و باعث شد که آبی پوشان اکثر وقت های قانونی نقل و انتقالات را از دست بدهند ونتوانند بعضی از بازیکنان مدنظر سرمربی تیم را جذب کنند و نظاره گر بودیم که آبی پوشان به راحتی اندو و قاضی را از دست دادند و در آخر هم نتوانستند مسلمان ، حاتمی  و کاوه رضایی را در لیست ورودی تیم قرار دهندکه این وقت تلف کردن ها توسط مسئولان باشگاه استقلال همواره برای هواداران جای سوال دارد و تا این لحظه پاسخ قانع کننده ای به انها داده نشده است.

نکته قابل توجه و یکی از نکاتی که در باشگاه استقلال به راحتی انجام میشود و کسی هم معترض نیست دخالت مدیر عامل در امور فنی باشگاه از طریق انجام مصاحبه های متعدد و مذاکرات آمرانه با سرمربی تیم است  که از نمونه های آن مساله می توان به بدنسازی ،مقصر جلوه دادن بازیکنان مختلف از نظر فنی و نیز تحلیل های تاکتیکی که وی بعد ازاکثر بازی ها انجام میدهد، اشاره کرد.ولی سابقه قلعه نویی نشانگر این است که وی در دوران مربیگری اش به مدیران اجازه دخالت در امور فنی را نداده اما در حال حاضر در استقلال احترام بزرگی و پیشکسوتی را نگه داشته است.

اما موضوعی که باعث شده مدیر عامل باشگاه برای استعفا دچار تردید شود حفظ شخصیت و سابقه ورزشی چندین ساله است که ممکن است  باعث شود که عطای استقلال را به لقایش
ببخشد.

این موارد احتمال و گمانه زنی هایی است که شاید بهتر باشد سکان دار باشگاه استقلال متوجه آنها بشود و این موارد به عنوان شوکی برای وی محسوب و باعث شود نسبت به اتخاذ تصمیم عاقلانه ای اقدام نماید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.