ماتیاس سامر مدیر ورزشی بایرن مونیخ معتقد است پپ گواردیولا سبک و شیوه فوتبال بارسلونا را به مونیخ آورده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، پپ گواردیولا مربی اسپانیایی از همان بدو ورود به باشگاه باواریایی‌ها عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته و این تیم را به افتخارات متعددی از جمله قهرمانی فصل قبل بوندسلیکا و همچنین نائب قهرمانی چمپیونزلیگ رساند. این تیم در رقابت های فصل جاری هم با اختلاف امتیاز زیاد نسبت به تیم دوم جدول امید اول قهرمانی در بوندسلیکا به حساب می‌آید.  
 
ماتیاس سامر عملکرد مربی 43 ساله را مورد تقدیر قرار داده و گفت: گواردیولا شیوه جدیدی از فوتبال که بیشتر در کاتالان دیده‌ایم را به مونیخ آورده است. او در متحد ساختن و یکپارچه سازی بازیکنان بسیار موفق بود و در مدت زمانی کوتاه همه بازیکنان و اعضای بایرن مونیخ را با شیوه خود آشنا کرد. او به خوبی از استعداد و توانایی بازیکنان آگاهی دارد و می‌تواند از هر بازیکن بهترین عملکرد را در زمین مسابقه به نمایش بگذارد .  
 
سامر در ادامه افزود: بخشی از موفقیت آلمان در جام جهانی را می توان مرهون کمک‌های گواردیولا دانست. تعداد قابل توجهی از بازیکنان تیم ملی در باشگاه بایرن مونیخ و تحت مربیگری وی بوده‌اند.  
 
همین بازیکنان بیشترین تاثیر را در موفقیتهای تیم و رسیدن آن به قهرمانی داشتند. برای بایرن مونیخ خیلی مهم است که از حضور مربی با تجربه‌ای مثل گواردیولا بهره می‌برد.  
 
*مصدومان بایرن مونیخ ژانویه بازنشسته می شوند  
 
ماتیاس سامر از پایان مصدومیت هولگر بداستوبر ملی پوش آلمانی و دیوید آلابا ملی پوش اتریشی تیم و بازگشت آنان به میدان از ماه ژانویه خبر داد.  
 
وی دراین باره گفت: بداستوبر پیشرفت خیلی خوبی داشته و در همان روزهای نخست ژانویه در تمرینات حضور خواهد داشت.  
 
دیوید آلابا به زمان بیشتری احتیاج دارد اما به طور حتم درماه ژانویه آماده تمرینات می‌شود.
 
مصدومیت تام استارکه و فلیپ لام از ناحیه قوزک پا نگران کننده نیست اما ژاوی مارتینز و تیاگو آلکانتارا هنوز مصدوم هستند و به این زودی نمی توانند به ترکیب تیم برگردند .
 
بایرن مونیخ در تعطیلات سال نو میلادی قرار داشته و برای مدت کوتاهی تمرینات تیم لغو شده است.  
 
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار