وین رونی کاپیتان باشگاه منچستر یونایتد براین باور است که سرسختی را برای قهرمانی پیش رو دارند و در این راه نیز اشتباهات زیادی را مرتکب شده‌اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، باشگاه منچستر یونایتد این روزها نسبت به اوایل فصل از شرایط بهتری برخوردار است و با پیروزی‌های متعدد خود توانسته تا جایگاه سوم جدول لیگ پریمیر با ما بیاید.
وین رونی کاپیتان باشگاه منچستر یونایتد هم بر این باور است که هر چند یونایتدی این روزها خوب بازی می‌کنند اما تضمینی برای قهرمانی تیمش وجود ندارد.

وی در این خصوص گفت: هنوز راه زیادی باقی مانده است ، ما این را می‌دانیم ،اشتباهات زیادی را مرتکب شدیم و صدرنشینی را از دست دادیم اما هر چیزی ممکن است رخ دهد مخصوصاً در یک یا دو هفته آینده،اگر بتوانیم به خوبی بازی کنیم می‌توانیم در شرایط خوبی در جدول قرار بگیریم.اما این مسئله تضمینی برای قهرمانی‌های ما نیست.

گفتنی است:در رقابت‌های این هفته دقابت‌های لیگ پریمیر انگلیسی موسوم به لیگ جزیره تیم منچستر یونایتد به مصاف نیکاسل رفت و توانست با گل‌زنی وین رونی (2 بار) و رابین فن پرسی (1 بار) از سه تیم نیوکاسل یونایتد در خارج از خانه بگذارد و جایگاهش را همچنان مانند سابق در رتبه سوم بثبیت کند،تا همچنان در تعقیب دوتیم صدرنشین این رقابت‌ها یعنی چلسی و منچستر سیتی باشند و به امید رسیدن به این تیم‌ها به بازی‌های خود ادامه دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: رونی ، منچستر ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار