دیوید دخیا دروازه‌بان باشگاه منچستریونایتد گفت: من سعی می‌کنم جنبه‌های مثبت هر بازی را فرا گرفتم و هم اکنون به یک دروازه‌بان حرفه‌ای تبدیل شده‌ام.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دیوید دخیا سنگربان باشگاه منچستریونایتد در فصل جاری توانسته عملکرد درخشانی در دروازه شیاطین سرخ از خود نشان دهد.

وی در این خصوص می‌گوید: من شبیه کاپیتان آمریکایی در طول یک سال هستم من هنوز برنامه‌هایم را انجام می‌دهم اگر چه چیزی نسبت به قبل به آن اضافه نکرده‌ام.

فکر می‌کنم جنبه‌های مثبتی که برای یک دروازه‌بان لازم است را تا اندازه‌ای ارتقا داده‌ام به هر حال دروازه‌بان کار بسیار سختی است و اینکه تک و تنها در یک محیط باشی و از حفظ و حراست کنی بسیار دشوار است اما من با آن کنار آمدم و می‌توانم آن را به خوبی مدیریت کنم.

شما می‌توانید در هر شرایطی که هستید خود را تقویت کنید اهمیت ندارد که مردم راجع به شما چه فکر می‌کنند مهم این است که خود شما چه تفکری دارید و شما باید بازی به بازی پیشرفت کنید و از آن بازی که انجام می‌دهید کسب تجربه کنید و چیزهای جدید فراگیرید.

گفتنی است دیوید دخیا با عملکرد درخشانی که از خود نشان داده است هم اکنون مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار دارد و مادریدیها قصد دارند این دروازه‌بان 24 ساله را جایگزین ایکر کاسیاس در دروازه‌ کهکشانی کنند این در حالی است که 18 ماه از قرار داد دیوید دخیا در باشگاه منچستر یونایتد باقی مانده است و یونایتدیها اطمینان دارند می‌توانند وی را در این تیم نگه دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دخیا ، منچستر ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.