در روی خط تهران پنج شنبه این هفته پیگیری‌ موضوع‌های مشکلات طرح عمرانی،زیر گذر خط راه آهن تهران_ تبریز، ترافیک سنگین عابران در پیاده راه ورودی مترو، وجود اتوبوس‌های دود زای خیابان سعدی جدید صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، روی خط تهران پنجشنبه این هفته در سوژه اول پیگیر تصمیم ناگهانی مسئولان برای پر کردن زیر گذر خط راه آهن تهران-تبریز و احداث ریل و عبور آن از روی زمین پس از دو سال انجام عملیات عمرانی و تحمل هزینه سنگین شد.
 
طرح عمرانی زیر گذر خط راه ‌آهن تهران-تبریز در سال 90آغاز شد و با توقف عملیات عمرانی این طرح مشکلات بسیاری برای اهالی خلیج فارس به وجود آمده است.

مصدود شدن مسیر خط راه آهن تهران-تبریز، ایجاد بار ترافیکی سنگین، افزایش ‌آلاینده‌های محیط زیست ویژه  آلاینده‌های صوتی و کاهش ایمنی و امنیت اهالی خلیج فارس از مشکلات پیش روی احداث روگذر خط راه آهن تهران-تبریز است.

روی خط تهران این موضوع را پیگیر خواهد شد و امیدواریم چاره‌ای برای رفع این معضل بزرگ بیاندیشند.

*حکایت ترافیک سنگین عابران در ورودی ایستگاه زیر گذر ولیعصر

سوژه دوم روی خط تهران پنج شنبه این هفته ترافیک سنگین عابران پیاده در پیاده راه ورودی مترو و ورودی ایستگاه زیر گذر چهار ولیعصر بود.
ظرفیت ورودی زیر گذر چهار ولیعصر کمتر از جمعیت فراوان آن است و هر شب پیاده رو مسدود می‌شود و شهروندان با تاخیر بسیار به مقصدهای خود می‌رسند.

روی خط تهران موضوع را از حسینی‌نژاد معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 6 پیگیر شد، وی در پاسخ با اشاره به محدودیت فضا و عرض کم پیاده روی  ضلع شمال غربی چهار ولیعصر و احداث یک دستگاه پله برقی اظهار کرد: در  آینده نزدیک با تملک املاک این محدوده اقدامات لازم برای احداث ورودی و آسانسور مشابه ضلع شمال شرقی چهار ولیعصر انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ضلع شمال شرقی چهار ولیعصر به فاصله 100متری یک ورودی به صورت مستقیم به زیر گذر خط چهار مترو وصل می‌شود و باعث کاهش بخشی از ترافیک این محدوده خواهد شد.
 
حسینی نژاد ادامه داد:‌این ورودی هم به زیر گذر چهار ولیعصر دسترسی دارد و هم مستقیم به خط چهار مترو و قسمت‌های دیگر سالن وصل می‌شود.
 
وی در پایان گفت: ورودی شمال شرقی چهار ولیعصر اوایل سال 94 به بهره برداری می‌رسد اما در خصوص ضلع شمال غربی به دلیل  انجام توافقات لازم و تملک املاک به زمین بیشتری نیاز دارد.

*حکایت وجود اتوبوس‌های کهنه و دود زا در سعدی جدید

روی خط تهران در سوژه سوم خود به موضوع وجود اتوبوس‌های کهنه و دود زا در خیابان سعدی جدید پرداخت.

اتوبوس‌های ایستگاه سعدی نو هنگام سرویس دهی به مسافران خود باعث ایجاد دود بسیار زیاد میشود و آسمان خیابان سعدی نو مه آلود و غبار آلود می‌شود به طوری که دید کافی برای شهروندان این منطقه وجود ندارد.

آلودگی هوا و بوی نامطبوع ناشی از اتوبوس‌های دود زا امان از اهالی و شهروندان خیابان سعدی نو بریده است.

روی خط تهران پیگیر این موضوع خواهند شد امیدواریم مسئولان چاره ای برای رفع این معضل بزرگ بیاندیشند.
 
*رفع  مشکلات ایمنی و تردد خیابان عظیم زادگان در خیابان شهدا

در سوژه چهارم روی خط تهران رفع مشکلات ایمنی و ترددی شهروندان در خیابان عظیم زادگان در میدان شهدا مطرح شد. که پنجشنبه گذشته تصویری از وجود چاله‌ای عمیق در خیابان عظیم زادگان در میدان شهدا در روی خط تهران پخش شد.

شرکت آب و فاضلاب تهران پس از دیدن تصاویر مشکل را برای اهالی منطقه برطرف کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: روی ، خط ، تهران ، پنج شنبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار